20.11.2017

Wyzwanie- kolor mojego życia




Wyzwanie - Kolor mojego życia
Czy masz kolor, który poprawia Ci nastrój? Sprawia, że czujesz się lepiej, weselej, a może wyjątkowo? A może masz kolor, który przynosi Ci szczęście?
Pokaż go w projekcie na dowolnym obrysie Lilla Lou!
Trzy najlepsze prace nagrodzimy upominkami.

Prace należy dodawać pod postem na naszym Facebooku.
A jeśli nie macie konta wyślijcie pracę na naszego maila lillalou@lillalou.pl i nie zapomnijcie podać swojego nicku LL. 
Czas wyzwania: do 10 grudnia.

8 komentarzy:

  1. Anonimowy3:11 PM

    Moim zdaniem pomysł na wyzwanie jest bardzo fajny :) Ogromna dowolność i brak granic!
    Mam pytanie odnośnie... wymiany świątecznej/mikołajkowej,która była organizowana rok i dwa lata temu - Czy będzie i w tym roku?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymianę mikołajkową organizowały użytkowniczki strony lillalou.pl, należałoby je zapytać :) Administracja nie ma z tym nic wspólnego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy7:04 AM

    Nie jestem pewna, ale chyba były to JulaLou i Catty Ari.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy8:03 AM

    Mam pytanie. Czy w pracy ma być tylko jeden kolor czy mogą być też inne ale jeden główny?

    AgisMagis

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahh spózniłam się ;-;

    OdpowiedzUsuń