10.11.2017

DIY #16 Pom Pom Wow- zrób to sam zamiennik ~wiktoriaz1


Hejka, z racji tego, że ostatnio wpadłam na świetny pomysł - przygotowałam na dzisiaj tego posta DIY aby wam go właśnie pokazać!

A więc zaczynamy!



Pewnie wiecie co to jest POM POM WOW? Jeśli nie to już tłumacze, a więc to zabawka głównie dla dziewczynek - zestaw kolorowych pomponów i kleju w kropkach do samodzielnego ozdobienia "wszystkiego". Ja jak się o niej dowiedziałam, od razu wiedziałam, że to coś dla mnie. Kupiłam mały zestaw, lecz teraz wiem że nie jest on warty tyle pieniędzy.
Po dokładnym obejrzeniu budowy pompona, wpadłam na pomysł spróbować zrobić "podróbkę" , no i wypaliło!

Potrzebujemy:  Klej na gorąco (ewentualnie jakiś inny bardzo dobry), wełnianą kolorową włóczkę, ostry nożyk lub nożyczki, deskę do krojenia i słomki (najlepiej jak najgrubsze - najlepiej z Mcdonalda, lub po shake z KFC)


1.Odmierzamy około 20-30 nici włóczki.
 
2. Skręcamy ją i "wkręcamy" do naszej słomki, jeśli nie chce wejść odejmujemy kilka nici.



3.Teraz tak jakby odwijamy nasz "cukierek", a następnie odmierzamy odstępy co 2,5 cm


4.Nożykiem, lub nożyczkami tniemy naszą słomkę na kawałki (mniejsze osoby mogą poprosić dorosłego o pomoc).


5. Gorącym klejem sklejamy końcówki z jednej strony naszych słomek, a następnie możemy dokleić wycięte kółeczka z taśmy dwustronnej.


6.Gotowe! Jeśli nie przykleimy kółeczek z taśmy dwustronnej, możemy nasze pompony przyczepiać klejem.


A tak wygląda porównanie oryginału z tymi zrobionymi przez nas samych. Jakby ktoś nie wiedział, to przyklejeniu pompona wystarczy zdjąć słomkę i dla lepszego efektu rozczesać delikatnie szczotką.


A tak prezentują się pompony:


Na dzisiaj to wszystko! Dajcie koniecznie znać jak wam się podoba i czy skorzystacie :D 
Trzymajcie się cieplutko! PaPa


7 komentarzy:

  1. Anonimowy7:47 PM

    Wow pomysł mega ! Te pompony są nie do odróżnienia . Świetny pomysł !!!

    AgisMagis

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy7:57 PM

    Twoje ładniejsze ~.~ zapomponuje cały pokój *-*
    ~ anari

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy7:57 PM

    Twoje ładniejsze ~.~ zapomponuje cały pokój *-*
    ~ anari

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy6:08 PM

    Mega pomysł, ale próbowałam zrobić i nie wyszły :(

    poziomka 1000

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Serio, gratuluję pomysłu :3

    OdpowiedzUsuń