24.08.2017

Recenzja szkicownika Lilla Lou Kawaii

Hej! Przygotowałam dzisiaj dla Was recenzję jednego z najnowszych szkicowników - Lilla Lou Kawaii, który w tym tygodniu przyszedł do mnie pocztą :) 





Okładka jest zupełnie nie w moim stylu, ale uważam, że jak najbardziej pasuje do tematu. Jest słodka i pastelowa. Jak widać na zdjęciach poniżej nieco zmieniono kolorystykę paska po lewej stronie okładki a także uproszczono logo, które moim zdaniem wygląda teraz dużo lepiej.
Szkicownik jest bindowany, na końcu posiada grubą tekturkę, co umożliwia rysowanie "na kolanie".
Cena szkicownika: 24.99





Zrezygnowano ze strony z naklejkami (z których tak właściwie mało kto korzystał), ale za to są dwie strony szkoły rysunku (które są dużo bardziej przydatne).



Dodano także kilka nowych obrysów. Jakość kartek jest podobna do kartek w poprzednich szkicownikach np. Red Carpet, T-Shirts.




Szkicownik zawiera projekty należące do Yukou, Truskawki13, Catty Night, Vitany Art oraz moją - JulaLou.





Mój projekt jest wydrukowany w lepszej jakości niż w wielu szkicownikach. Praca jest nieco bledsza, ale nie jest rozmazana ani skóra nie jest pomarańczowa.



JulaLou

4 komentarze:

  1. Anonimowy3:03 PM

    Supciooooooo 😃😀😁😁😁😀🐱🐱🐱:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo super. Chętnie sobie kupię ten szkicownik

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy11:48 AM

    Super post;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podobają mi się nowe obrysy, szczególnie ten, co ma tak blisko oczy. Wyglądają po prostu dziwnie, ale może to ja nie lubię zmian? |Boovko

    OdpowiedzUsuń