18.01.2017

Make-up Casual :)

Cześć kochani <3 Obiecałam pewnej osobie zrobienie recenzji ,,Make-up Casual" i oto jest :)
Jest to szkicownik kwadratowy, zszywany, o niefakturowanym papierze. Jakby pośrednie wydanie, między starszymi Make-up (o dziwnych twarzach), a najnowszym, którego jeszcze wam nie pokazywałam :)











 Co do okładki, to jest taka...cóż, zwyczajna, ale oto chodzi w tym rysowniku :) Jak zwykle bardzo podoba mi się czcionka.
 Jak widzicie, standardowa szkoła rysowania :)
 A tu niespodzianka, notka  o Chio :)
 Inspiracje, to grafiki w różnym stylu.

 Co do szablonów, to po prostu łepki modelek :)

 W środku szkicownika poświęcono dwie strony na prace z galerii LL :)

Co do tego, jak się w nim rysuje, to...hmm... całkiem wygodnie (praca robiona specjalnie do recenzji.

Ogólnie rzecz biorąc, ja lubię ten szkicownik, przyjemnie się w nim rysuje :)

Wasza truskawka13

6 komentarzy:

  1. Mam ten szkicownik, jeszcze w nim nic nie rysowałam, ale po tej recenzji myślę, że będzie się w nim fajnie tworzyło projekty ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że recenzja okazała się motywacją :)

      Usuń
  2. Ta praca taka urocza :3 Ja jednak wolę trochę inne szkicowniki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy11:33 AM

    Dzięki tpwojej recenzji Harajuku kupiłam go :) a ten szkicownik jest bardzo fajny ♥
    ~Heart

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać, że recenzje, są przydatne ^^ Tak, ja go lubię :)

      Usuń