5.12.2016

Art Academy Online: "Día de los Muertos" - Relacja


Witajcie kochani! Konkurs Dia de los Muertos się skończył, ale na pewno przyniósł Wam dużo zabawy. :) Dzisiaj trochę o tym, co robiliśmy na Art Academy Online, zanim konkurs się zaczął.


W sobotę przed rozpoczęciem nowego konkursu wpadłam na pomysł, że przygotuję Lilla Studentki do nowego konkursu, którym było Dia de los Muertos. Ku mojemu zdziwieniu wszyscy bardzo się cieszyli z takiego tematu, a ten kto chciał rysować stylizacje na Halloween po chwili namysłu zmienił zdanie. ;) Nie muszę chyba opisywać jakie cechy są przypisane Dia de los Muertos, ponieważ każdy z Was pewnie brał udział w konkursie, a jeśli nie, to przewinęło Wam się przed oczami mnóstwo prac w galerii w tej tematyce. Dziewczyny fantazjowały trochę z makijażem, niektóre wysyłały nam zdjęcia, na których się tak pomalowały, a przygotowując razem ze mną prace były gotowe na nadejście nowego konkursu. Ich późniejsze dzieła dużo sprawniej się tworzyło po lekcjach na Art Academy Online. 
Bardzo dziękuję za mnóstwo entuzjazmu i dobrego humoru, którym obdarowywałyście zajęcia, drogie Studentki. Tak jak mówicie, że beze mnie nie byłoby Art Academy Online, tak ja Wam powiem, że bez Was też by go nie było. Dlatego cieszę się, że mam tak liczną grupę (która sięga prawie 50 członków) i że mogę na Was liczyć. ;) Może trochę ciężko mi jest dostać od Was zdjęcia prac, dlatego tak mało ich w relacji, ale mam nadzieję, że to się zmieni i będziecie je dosyłać na bieżąco. 
A oto i one:












Chcesz wziąć udział w Art Academy Online, ale nie wiesz co i jak? Nie zwlekaj, wszelkie informacje znajdziesz tutaj: http://lillalou.blogspot.com/2016/10/abc-art-academy-online-czyli-co-to-jest.html
Trochę odwagi i Ty możesz stać się Lilla Studentką! :)

Pozdrawiam,
Maltynka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz