18.11.2016

DIY #10 Jesienny liść zentangle ~ wiktoriaz1

Hej, na wstępie przepraszam że dawno nie było posta ale były święta i jakoś nie miałam czasu. Ale na dzisiaj przygotowałam DIY-takie jesienne  :)



 Potrzebne będą :
liście jakieś z drzew, biała farba akrylowa, cienkopisy


1.Liście zamykamy w książce i zostawiamy przyciśnięte na tydzień lub 2 .

2.Malujemy go farbą akrylową (lub inną) ok. 2-3 razy. 


3.Szukamy w internecie wzorów zentangle , lub wymyślamy je sami.
4.Poprawiamy najgrubsze żyłki liścia i zaczynamy rysować delikatnie te wzory.

5.Gotowe!

Ja zrobiłam jeszcze drugi taki listek tylko, że złotym mazakiem i w inny sposób, możecie też pomalować listek na czarno i białym żelopisem zrobić wzorki, a efekt będzie również fantastyczny!
Moim zdaniem takie listki są wspaniałą jesienną ozdobą lub prezentem dla bliskiej osoby :) 
A wy co o nich myślicie?
Na następny post postaram się przygotować SR :) papa

2 komentarze:

  1. Anonimowy8:19 AM

    Widziałam posta na twoim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wystarczy ze liście będą się prostowaly w książce 3 dni

    OdpowiedzUsuń