19.11.2016

Art Academy Online - Małe zmiany


Witajcie dziewczyny, muszę Was poinformować o niewielkiej zmianie jaka została wprowadzona w zajęcia Art Academy Online na Skype. Mianowicie przez cały okres zimowy zajęcia będą odbywały się w godzinach 13-15, ponieważ zdaję sobie sprawę z tego, że każdy chciałby w weekend troszkę dłużej pospać, a ze względu na to, że bardzo szybko robi się ciemno, nie będziemy robić zajęć dla drugiej grupy, bo światło dzienne jest niezbędne dla dobrej jakości zdjęć i rozmów prowadzenia zajęć przez kamerkę internetową. Zapewniam Was, że wraz z nadejściem wiosny wrócimy do poprzednich godzin zajęć. Pozdrawiam serdecznie :)

5 komentarzy:

  1. Anonimowy5:04 PM

    Ja też pozdrawiam :) a co z wynikami?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajo ^^ Myślałam że dzisiaj się na AA spóźnie... A wstałam o 8 xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym brać udział, ale skype mi się zepsuł... W ogóle nie chce się włączyć :( Ktoś też tak miał?

    OdpowiedzUsuń
  4. Może będę uczestniczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie z AA jest jak z lekcjami matmy ;-; jestem, ale mnie nie ma ;-;

    OdpowiedzUsuń