6.08.2016

DIY - Bransoletka z muliny (serduszka)

Hi! Tu Lochinator? Ja, es ist mir i dzisiaj przygotowałam dla Was bransoletkę z muliny o takim wzorze




To przypadek, że kolory są takie same jak ostatnio ;3 No to co? Zaczynamy! Do zrobienia bransoletki użyłam 4 nitek, każda po 120 cm. Złożyłam je na pół i zawiązałam supełek. Na początek musimy wybrać jaki kolor będą mieć serduszka. Ja wybrałam czerwony, dlatego jest on pierwszy (???). Gdy już mamy ustalone kolory bierzemy się za supełki.
Czerwoną muliną robimy dwa supełki w prawo na niebieskim, następnie na dwa w prawo na czerwonym i dwa w prawo na niebieskim.
Teraz bierzemy się za drugą stronę. Robimy to samo tylko, że nie w prawo, a w lewo. Czyli dwa w lewo na niebieskim, dwa lewo na czerwonym i dwa w lewo na niebieskim.

Po tym czerwoną muliną z prawej strony robimy dwa supełki w lewo na czerwonym z lewej strony (te dwie czerwone muliny w środku). Gdy już to skończyliśmy bierzemy niebieską mulinę i robimy dokładnie to samo, co robiliśmy z czerwoną.
Teraz bierzemy drugą nitkę po czerwonej, czyli niebieską i robimy dwa supełki na czerwonej w lewo.
Następnie czerwoną i robimy po dwa supełki w prawo na każdej nitce po tej stronie. Po prawej robimy podobnie. Łapiemy za drugą mulinę (niebieską) i robimy dwa supełki w prawo na czerwonej.

Później czerwoną robimy dwa supełki w lewo do końca. I ta daa! Mamy serduszko ❤. Powtarzamy te czynności do końca, po czym nasza bransoletka będzie skończona. Ostatnio zapomniałam pokazać, jak zrobić zakończenie? No więc tak... Poprostu zrobić warkoczyki xd Mam nadzieję, że wszystko zrozumieliście. Jeśli macie jakieś wątpliwości to napiszcie w kom. Pa! :*
Lochinator? Ja, es ist mir

3 komentarze:

  1. Fajne diy. Na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WoW! Świetna ci wyszła! muszę kupić sobie mulinę <3 http://wiktoriaz1art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. pamietam ze kiedys tez plotlam takie bransoletki, moje umiejetnosci zatrzymywaly sie tylko na skosnych liniach. podziwiam ze potrafisz takie cudo wyplesc :D
    http://claudia665.blogspot.com
    ^^zaprasazm do siebie :)

    OdpowiedzUsuń