22.02.2016

Rysuj z JulaLou - Pastelowa stylizacja

Hej!
Dawno nie było żadnego tutorialu, ale w końcu udało mi się zrobić kolejny post z serii Rysuj z JulaLou - tym razem stylizacja w szkicowniku LillaLou. Pokażę Wam jak zrobiłam fryzurę, koszulkę, spódnicę i dodatki, które widzicie na zdjęciu poniżej :) Inspirowałam się zrobionymi przeze mnie pastelowymi pomponami.


Szkic


Najpierw zrobiłam szkic, lekko przyciskając ołówek:



Skóra

Skórę koloruję kredkami Polycolor Portrait - jeśli też je macie, możecie użyć tych numerów co ja, jeśli nie, spróbujcie znaleźć podobne odcienie:


Skórę koloruję zaczynając od najciemniejszego koloru - najpierw koloruję twarz, a później resztę skóry:







Włosy

Nie będę opisywać Wam jak pokolorowałam te włosy, ale wszystko opisałam w jednym z poprzednich tutoriali:






Twarz

W tym projekcie do oczu nie użyłam korektora (wcale nie dlatego, że go zgubiłam, niee), więc kolorując omijałam błyski w oku. Najpierw pokolorowałam środek na czarno  i rozmyłam kontury błysków, następnie ciemnym kolorem obrysowałam oko a jaśniejszym wypełniłam:



Usta zaczęłam od poprawienia długopisem linii między górną i dolną częścią. Później pokolorowałam je czarnym, ciemnym i jasnnym różem.


Pompony

Pompony zaczęłam od narysowania dolnych konturów czarną kredką. Coraz jaśniejszymi kolorami wypełniłam pompony, rysując kreseczki w stronę środka. Na koniec poprawiłam kontury czarnym kolorem:






Koszulka

Najpierw dwoma cienkopisami rysuję wzór. Zaczęłam od konturów napisu, potem narysowałam w środku literek kreseczki w jedną stronę:


Koszulkę cieniuję czarną i szarą kredką:


Spódnica

Czarnym, ciemnym żółtym i jasnym żółtym pokolorowałam pasek od spódnicy:


Czarną kredką rysuję krótkie fałdy, następnie morskim i ciemnoniebieskim rysuję kreski od góry i dołu do środka spódnicy. Miętową kredką wypełniam środek. Na koniec białą i czarą kredką zaznaczam cienie i światło:






Teraz możemy dorysować tło - ja zrobiłam lekkie cienie niebieską kredką wokół modelki.


Gotowe!

Mam nadzieję, że tutorial Wam się spodobał :) Jeśli skorzystaliście z tutorialu koniecznie pochwalcie się efektami! 

6 komentarzy:

  1. Super post ^-^ ninaleksandra.blogspot.com zajżysz? chrysiridiariphearia.blogspot.com nowy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie ci wyszło to jest takie sweet

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna *.*

    Zapraszam :D Nowy post!
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie... Na pewno skorzystam:) wielkie dzięęki;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie... Na pewno skorzystam:) wielkie dzięęki;)))

    OdpowiedzUsuń