19.02.2016

Przywitanie i sr

Hej! Jestem Diamencik_Art i być może, kojarzycie mnie ze strony LL. Prowadzę też bloga link: http://mojepasjeimarzenia.blogspot.com/ Jestem nową redaktorką  tego bloga:) Mam nadzieję że moje posty się Wam spodobają:) Dzisiaj pokażę , jak narysować warkocz. 




1.Do wykonania tego projektu, użyłam tylko
-Ołówka
-Czarnej,
-brązowej i
-żółtej kredki



2.Zaczynamy od standardów, czyli jak zwykle-szkic,
który poprawiamy.

3.Wypełniamy kredkami. Zaczynamy od góry najjaśniejszy
kolor będzie na samym dole


4.Zaczynamy cieniować tymi samymi kredkami 
co wypełnialiśmy:


5.Gdy to zrobimy zaznaczamy jeszcze raz cienie
przyciskając mocniej kredkę. I starając się zamaskować
przejścia ( nie wiem jak to wytłumaczyć
najprościej będzie jak zrobicie to tak jak na zdjęciu niżej)


GOTOWE!!!

Dla lepszego efektu możecie narysować
kilka wystających pasemek.

3 komentarze:

  1. Superaśny <3 Tylko na następny raz zrób bardziej przenikające kolory (oczywiście nie ierz tego jako hejtu) :)

    OdpowiedzUsuń