27.02.2016

Jak narysować koronke

Hejka

W dzisiejszej sr pokaże jak narysować koronkę.







Ci którzy robią pierwszy raz koronkę radziłabym
najpierw spróbować na czystej kartce. A dopiero
potem na szkicu modelki. ;D

1.Rysujemy szkic


2. Malujemy dzinsy ( nie podawałam jak to zrobić krok po
kroku,ponieważ każdy robi to na swój sposób) tam gdzie ma
być koronka malujemy na kremowo


4.Rysujemy kratkę tym miejscu  gzdzie ma
być koronka

5.Następnie na niej umieszczamy różnego
rodzaju wzorki


Gotowe

A oto jeszcze kilka innych
inspiracji gdzie możecie te koronkę zrobić




Mam nadzieję, że sr się podobało

Jakie chcecie następne?













2 komentarze:

  1. Super! Na pewno wykorzystam^-^ zapraszam do mnie chrysiridiariphearia.blogspot.com też robię sr, po długiej przerwie bez-szkoło-rysunkowej powróciłam niczym feniks z popiołów...sorry zapedziłam się trochę *'-'*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm...następne...może sr kapelusza? ...to ja bym moh la zrobić u siebie...Hmmm...nie wiem

    OdpowiedzUsuń