16.01.2016

Szkicowniki- opisiki cz. 3 szkicownik Bags

 Hej :) Dawno nie pisałam, ale dziś opowiem wam o szkicowniku Bags z serii Accessories :3
Jest to szkicownik kwadratowy, ze specjalnymi spinaczami, pozwalającymi wpiąć go do segregatora.
Okładka rysownika jest strasliwieeeeeeeeeeeeeeeee uloca :3 Ten piesiołek jest śłodziaśny ^^

Oczywiście na początku jak zawsze podstawy projektowania :)




Jak sama nazwa wskazuje jest to szkicownik, do projektowania torebek, ale znajdziemy w nim również obrysy całych modelek :)



W środku są również bardzo inspirujące grafiki ^^



































No to tyle :)
W następnym poście szkicownik Biżu :D
By wasza truskawka13 <3

4 komentarze:

  1. Miałam za niedługo kupić ten szkicownik:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę, że ten post pomógł ci podjąć decyzję :)

      Usuń
  2. Mam ten szkicownik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłam go w tesco za 1,50 :D Bo normalnie kosztowałby 11,90, ale źle się wbił i wyszedł taniej :D

    OdpowiedzUsuń