8.11.2015

Projektowanie z Tigerą- Chica inspirated cz.1. Promarkery


Siemka!

Its been so long... odkąd ostatnio tu pisałam!



Tu Tigera. Z pewnością już o mnie zapomnieliście - z powodu szkoły zapuściłam wszystkie blogi na których jestem. Jednakże rysuję już DUŻO lepiej i mogę was też czegoś nauczyć!
Dziś zajmiemy się stylizacją inspirowaną Chicą z Five Nights at Freddy's.
Jeśli nie wiecie kim jest Chica, jest to animatronik
 turczak kurczak z gry Five Nights at Freddy's. Jest to gra horror, lecz dzisiejsza Chica nie straszna XDD
wstawię więc zdjęcie na którym po prostu można się tylko z niej pośmiać :)



Gotowa praca:

W tej części zajmiemy się twarzą i włosami.No więc- zaczynamy!

Robimy szkic. Osobiście przekopiowałam obrys na specjalny papier do promarkerów, gdyż pozwoli to osiągnąć dużo lepszy efekt.
poprawiamy czarnym cienkopisem
Odcieniem Coctail Pink kolorujemy tęczówki i przyciemniamy kolorem Orchid ( lub po prostu lila)
kolorujemy całą twarz kolorem Almond ( ja przy okazji kolorowałam uszy i szyję)
dodajemy cienie Dusky Pink i rozmazujemy Almond
kolorem Putty robimy rumieńce na policzkach i nosie
rozmazujemy Almond
na kościach policzkowych dodajemy trochę Coctail Pink
i rozmazujemy w kierunku środka twarzy kolorem Putty.
Sunkissed Pink kolorujemy usta
mieszamy go z pomarańczowym Amber
na powiekach dodajemy trochę Amber i rozmazujemy Almond
czarnym cienkopisem poprawiamy brwi a kolorem Blush zamalowujemy włosy
dodajemy cienie na włosach ( Vanilla )
a najciemniejsze miejsca zaznaczamy Sandstone.



To już koniec tej części, niedługo pojawi się następna :)















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz