10.02.2015

Geometryczna suknia w trójkąty

Hejka :)

W tej SR rysowania pokażę Wam jak wykonałam ten projekt:

SR będzie podzielona na dwie części, ponieważ jak to z moim komputerem, co chwilę jest coś  nie tak. A do tego nie mam na razie połowy zdjęć na komputerze. :/ 

No więc,zaczynajmy :)

1.Robimy szkic projektu.
2.Obrysowujemy go czarnym cienkopisem.
3.Zmazujemy ołówek gumką do mazania, aby projekt był bardziej estetyczny.


4.Cieniujemy skórę. SR cieniowania twarzy KLIK.
Nie wiem czy zrobić SR jak ja cieniuję całe ciało,ponieważ jest bardzo dużo takich tutoriali. ;/ Dajcie znać jakbyście jednak chcieli taki tutorial :)


5.Cieniujemy włosy:

a)Kolorujemy całe włosy szarą kredką:


b) Czarną kredką (dobrze zaostrzoną!) rysujemy pojedyncze włosy UWAGA! Zostawiamy miejsce na refleks świetlny!!!


c) Białą kredką kolorujemy całe włosy:


6.Kolorujemy trójkąty,ja użyłam do tego różowej kredki BIC oraz zielonej kredki CANTE.


7.Cieniujemy trójkąty:
A) rózowe trojkąty:
Najpierw zaznaczamy mocniej przyciskając kredką cień:


Następnie wymazujemy gumką tam gdzie pada światło:


B) Zielone trójkąty:

Zaznaczamy tam gdzie jest cień (mocniej przyciskając kredkę)


Ku drugiej "stronie" trójkąta lżej przyciskając kredkę,kolorujemy:


I tak cieniujemy wszystkie trójkąty na sukni:


To tyle na dziś, w następnej SR zaczniemy cieniować suknię oraz zrobimy makijaż. :)
Co chcielibyście po tym tutorialu? Dajcie pomysł na nową SR w komentarzach. :)

Funcake :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz