26.01.2015

WIECZOROWA SUKNIA - KARNAWAŁ CZ. 1

           Hej! Przepraszam, że dawno nic nie dodawałam, ale nie mam na razie komputera i wszystko robię jak jestem u babci... Nie miałam w ogóle czasu na jakiekolwiek rysunki nie mówiąc już o tutorialach...
Wiem, zdjęcia są ciemne, ale robiłam SR w nocy, mam nadzieję że chociaż cokolwiek widać :/
I tak nikt nie czyta moich SR, ale jak już miałam chwilę to zrobiłam, więc nie jest to bardzo pouczający tutorial bo jest na szybko. :)


     
      Ok, przejdźmy do tutorialu:
1. Wybieramy obrys i robimy szkic (ja wybrałam szkicownik Glamour).





 2. Poprawiamy kontury cienkopisem:

 3. Lekko kolorujemy suknię wybranymi kolorami tak by się przenikały (nie musi być dokładnie, później wszystko poprawimy):



 4. Rysujemy falbanki i czarną kredką zaznaczamy cienie a niebieską cieniujemy i dodajemy fioletową:








4. Wolne miejsca kolorujemy białą kredką:


5. Teraz od góry cienujemy czerwonym:

6. I na koniec różowym (na zdjęciu kolor wygląda inaczej) cieniujemy resztę także używając przy tym czarnego i białego:

7. Gdy spódnica jest gotowa za pomocą korektora do długopisów robimy kropki: najpierw zaczynamy gęsto, później robimy coraz mniej aż znikną:

8. Teraz pora na skórę :) Mam nadzieję, że nie muszę dokładnie tłumaczyć, gdyż jest to w poprzednich tutorialach ;)




9. Pora na oczy:
Najpierw czarną kredką/cienkopisem kolorujemy źrenice:

10.Następnie granatowym i błękitnym nadajemy oku kolor:

 11. Usta najpierw kolorujemy ciemną kredką przy brzegu, następnie cieniujemy jaśniejszą i wypełniamy białą:




    To tyle jak na pierwszą część, tutorial będzie miał trzy części, bo nie chcę was zanudzać na śmierć...
  Ciekawe czy ktokolwiek czyta moje SR? I skoro już wróciłam na bloga, jaki chcecie kolejny tutorial?                                  
                                                                                           JulaLou :)




9 komentarzy:

  1. O mój Boże ♥ Przepiękne *O*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu, Jezu, Jezu cudo *,* Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasme, że czyta :D Ja czytam. Świetny tutorial, włosy - cudoo z resztą sukienka też *o* Czekam na cz. II

    OdpowiedzUsuń
  4. Suknia ma pewno będzie piękna, bo to juz widać po tej szkole rysowania :) a co do następnej SR to.mozeee...... Hmm.....coś na walentynki, bo już w lutym będą, a to juz niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Suknia ma pewno będzie piękna, bo to juz widać po tej szkole rysowania :) a co do następnej SR to.mozeee...... Hmm.....coś na walentynki, bo już w lutym będą, a to juz niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O.O spadłam z krzesła!!! Ja zawsze czytam twoje SR, a ta jest chyba najpiękniejsza! Nie moge sie doczekać następnych części:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy9:14 AM

    SUPCIO

    OdpowiedzUsuń