29.11.2014

Tigera - o układaniu się ubrań

☻Hej, Lila Girls☻
Jak już mówiłam,dziś o tym, jak marszczą się ubrania.Wiem, że wielu sprawia to kłopot, więc postaram się to jakoś wytłumaczyć.No to do dzieła, zanim się jeszcze bardziej rozgadam:
A więc przede wszystkim, dlaczego warto rysować marszczenia?Paczcie:


Widzicie?Wygląda dużo lepiej.
A jak rysować zagięcia materiału?
Kierunek układania się fałd ilustrują czerwone strzałki.
Bluzka
Spodnie
Rękawy

Szorty

Skarpetki

Spódnica
i jak? rozumiecie mniej więcej?A, jeszcze jedno. jeśli fałda jest pozioma, i styka się z brzegiem ubrana, wtedy będą takie wypukłe nierówności na brzegach. 
to wcale nie takie trudne.:)
Mam też nieco porad dla początkujących:

  1. Nie rezygnuj gdy coś nie wyjdzie-ćwiczenie czyni mistrza.
  2. Jeśli czegoś nie rozumiesz, to koniecznie oglądaj najróżniejsze tutoriale;)
  3. Szukaj inspiracji w tym, co Cię otacza - roślinach, zwierzętach, modzie ulicy
  4. Eksperymentuj! Testuj różne metody rysowania i cieniowania, aż znajdziesz swój własny styl.Może to chwilę potrwać, ale się opłaca;)
  5. Zaczynaj raczej od prostszych rzeczy; 
  6. Projektując bądź sobą ! Nie musisz(i nie powinnaś) przecież podporządkowywać się np. chwilowymi trendami!:)
A przede wszystkim- ĆWICZ, ĆWICZ, ĆWICZ!:);)

I jak? podobało się?
Jeśli macie jakieś pomysły na tutoriale, to proszę piszcie!
Życzę miłego dnia:))

5 komentarzy:

  1. Gdzieś już to widziałam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blogu ll jakiś czas temu ukazał się bardzo podobny post.

      Usuń
    2. po prostu patrzyłam i nie znalazłam postów które by to wyjaśniały, i postanowiłam taki zrobić.Ma dobre intencje:)

      Usuń
  2. Witam, wciąż mam problem z fałdami, nie mam pojęcia jak je zrobić na bluzie wysuwanej lub spodenek tkaich sportowych, lekkich. Wychodzi mi to strasznie źle. Proszę o pomoc!

    OdpowiedzUsuń