21.11.2014

Teczko organizer oraz motywująca strona!

Hei!

Jestem nową redaktorką na tym blogu. Jest mi bardzo miło z tego powodu. Na początek chciałabym cię wam przedstawić. Więc... może już zacznę. Nazywam się Olga i mam 14 lat. Na Forum LL używam nicku Motyleg, a na LL Teens jestem Lizzz. Wolę używać nazwy z forum, dlatego będę się nią podpisywać. Na blogu będę pisała posty dotyczące DIY. Mam wielką nadzieję że wam się spodobają. Myślę że wszystko co miałam napisać napisałam. dziś pokażę wam jak zrobić teczko organizer oraz motywującą stronę w zeszycie.

Zaczniemy od teczko organizera

Potrzebujesz:

bloku technicznego
kleju
nożyczek




1. Najpierw musimy zacząć od wyrwania jednej kartki z bloku. Gdy kartka znajduje się już w naszych rękach zginamy ją DOKŁADNIE w pół.

2. Teraz wyrywamy następną kartkę. Następnie składamy kartkę tak jak do wachlarzyka. Jak już to zrobimy tniemy zgiętą kartkę w połowie.



3. Do początkowo zgiętej kartki, przyklejamy po wewnętrznej części, z brzegu po 1 z połówek kartki wcześniej złożonej. UWAGA! Połówki nie mogą znajdować się ani na dole, ani na górze brzegu, muszą być po środku!

Przepraszam za to że przy wielu zdjęciach są numerki.


4. Nasz teczko organizer jest już w połowie zrobiony. Nadszedł czas na następne kartki. Tym razem weźmiemy ich aż 3. Zginamy je DOKŁADNIE w pół, tniemy i docinamy! 

5. A teraz wkładamy kartki z punktu czwartego, do w połowie gotowego organizera.



6. Oto nasz teczko organizer jest gotowy. Teraz wystarczy tylko włożyć potrzebne kserówki i ruszyć do szkoły!



PS. Oczywiście możecie pobawić się w artystów! Chwyćcie pisaki, naklejki w łapki i do                dzieła! 
       Wielkość waszego organizera będzie zależeć od formatu kartek których użyjecie!


Motywująca strona!

Myślę że każdy z nas przeżywa w szkole radosne i smutne chwile.
Czasami wydaje się nam że nie zdołamy napisać testu, wykonać zadania.
Dlatego mam dla was pewien pomysł, który może nas bardzo motywować w najgorszych szkolnych chwilach!

Potrzebne będą:

zeszyt
nożyczki
motywujące obrazki,pisaki, naklejki itp.


1. Wycinamy obrazki (wydrukowane, z gazet itp.)

2. Otwieramy zeszyt i układamy obrazki w wymyślony przez nas sposób.



3. Przyklejamy obrazki, chwytamy cienkopisy - ozdabiamy, dopisujemy miłe, motywujące dla nas słowa.



4. A teraz nadszedł czas na wielkie ozdabianie - brokat, naklejki, co masz pod ręką!



5. Teraz gdy nadejdą niefajne chwile w szkole, otwórz zeszyt i poczytaj, popatrz na napisy z obrazków oraz te napisane przez ciebie!


Motyleg






1 komentarz: