29.11.2014

SUGAR SKULL

Witam Was po długiej przerwie. Przepraszam, że mnie nie było tyle czasu ale miałam dużo sprawdzianów. Chcę też uprzedzić że raz na jakiś czas (długi czas) może się taka sytuacja powtórzyć, ponieważ ja chodzę do trochę bardziej wymagającej szkoły. Na razie się nie martwcie, a dzisiaj przychodzę do was z tutorialem przedstawiającym make-up SUGAR SKULL:

Dziś zajmiemy się samym makijażem i włosami, resztę pokażę w 2 części.
Zaczynamy!


 1. Jak zwykle, na początku szkicujemy swój pomysł.

2. Czarnym cienkopisem popraw obwódki na około oczu i tych płatków.

3. Pomaluj czarnym (jaśniej bliżej oka, a ciemniej - dalej) i srebrnym dodaj blasku.

4. Ja do płatków wybrałam kolor niebieski. Aby uzyskać taki efekt jak mój, należy przy jednym końcu płatka przycisnąć kredkę i idąc powoli do drogiego końca zwalniać nacisk.
 5. Naokoło dodałam jeszcze różowy, aby makijaż pasował kolorystycznie do stroju.


6. Teraz czarnym cienkopisem zaznaczyłam usta i szwy oraz pajęczynę na czole. To nie jest ten sam cienkopis, którego używałam wcześniej. Ten jest o wiele cieńszy, 0.05. Ja go kupiłam w sklepie papierniczym za 10 zł. 
Serduszko na nosie i ten kwadracik pomaluj czarną kredką. 

 7. Pora na oczy. Te zrobiłam trochę inaczej niż zwykle. Najpierw lekko namalowałam kreseczki na tęczówce. Potem głównym kolorem przycisnęłam mocniej na górze i tam gdzie tęczówka się kończy. Resztę ta samą kredką tylko lekko. Aby oczy wyglądały realniej, możecie też w kącikach pomalować je lekko szarą kredką (będzie to widać w kolejnych krokach). Na koniec przyciemniłam ciemniejszym niebieskim i trochę czarnym. 
Zaokrąglonymi ruchami pomaluj brwi.

8.Czas a skórę. Postaci sugar skull jest biała, dlatego gdy malujemy się w ten sposób powinniśmy pomalować też szyję. Ja uważałam, ze moja modelka będzie miała również ręce białe. 
Do pomalowania całej skóry użyłam gównie jednej szarej kredki. Jedynie do przyciemnienia użyłam ołówka progresso 6B. Tylko pamiętajcie, by nie przyciskać go za mocno.


 9. Czarnym cienkopisem pomaluj paznokcie, zostawiając białe paseczki. Zamaluj je lekko na szaro. Będą wyglądały, jakby się błyszczały.

 10. Zaznacz pasma na włosach.


 11. Pomaluj włosy.

 Pamiętaj, by zostawiać małe włoski, które odstają od fryzury.


To tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że wam się podoba. 
Piszcie w komentarzach pomysły na totoriale. 

~ BookGriver

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz