28.08.2014

Street Style by Rita22 cz.1

Witajcie! Ostatnio na lillalou.pl i na lillalou-teens.pl pojawiły się konkursy dot. Street Style. Gratuluję wszystkim wygranym i w tym poście chcę Wam pokazać jak narysowałam tą pracę:




Zabieramy się do rysowania! Najpierw dobieramy odpowiedni szablon oraz kredki (w moim przypadku to LYRA oraz Bic).

 1. Najpierw rysujemy szkic ołówkiem.

 2. Trochę się zagalopowałam i nie zrobiłam zdjęcia. Od najciemniejszego fragmentu włosów cieniujemy tak by widoczna była praca światłocienia. Końcówki włosów specjalnie są jaśniejsze gdyż to ombre.

 3. Fryzura wygląda tak- z przodu jest normalna grzywka, na głowie są zaplecione warkocze, które łączą się w eleganckie upięcie. Wykorzystałam tu wszystkie odcienie brązu LYRA oraz złoto-żółtą kredkę :) 

  4. Skórę malujemy jasnobrązową kredką Bic.
 5. Cieniujemy Bic'iem najciemniejsze miejsca.
 6. Nie zapominając o oczach i ustach modelki. Oczy są pomalowane kolorem granatowym Lyra a usta różowym Bic.
 7. Ostatnim punktem dzisiejszej lekcji jest kurtka. Najpierw kolorowałam ją niebieska kredką LYRA, później cieniowałam granatową oraz czarną kredką- także LYRA.

Dziękuję za uwagę:) Pisała Rita22

1 komentarz: