30.08.2014

Limonkowe dodatki

Hej ☺
Tutaj projektantka123. Na dziś przygotowałam dla Was tutoriale jak zrobić limonkowe dodatki. A oto one:


Do naszego pierwszego dodatku potrzebne będą:
- niepotrzebna plakietka o średnicy mniejszej niż 6 cm,
- sznurowadło o długości 45 cm,
- obrazek limonki do przyklejenia na plakietkę,
- igłę,
- NIE za małą agrafkę,
- nici,
- klej.
KROK 1
Na początku zaginamy sznurowadło tak jak na zdjęciu, a potem w sam środek wbijamy igłę z nawleczoną już nicią i zrobionym supełkiem na jej końcu.

KROK 2
Powtarzamy krok pierwszy tak długo póki sznurowadło nam się nie skończy.


KROK 3
Zaciągamy nitkę, przeszywamy to jeszcze z dwa razy, żeby dobrze się nam trzymało, robimy supełek, ucinamy zbędną nić i formujemy całość w taki jakby kwiatek.


 KROK 4
Teraz  bierzemy samą nić i przekładamy ją między "płatkami" naszego "kwiatka", żeby zachował taką formę na dłużej.

KROK 5
Przyklejamy naszą limonkę na plakietkę i czekamy aż klej wyschnie i na koniec przyczepiamy ją do naszego "kwiatka", ale żeby całość dało się jeszcze gdzieś przyczepić musicie użyć dodatkowo agrafki. W sumie to ja tą limonkę wycięłam z papierka od cukierka, ale Wy możecie ją sobie wydrukować z internetu, no chyba, że komuś uda się znaleźć takiego cukierka :)

I nasz pierwszy limonkowy dodatek jest gotowy!
Do drugiego dodatku potrzebne będą:
- kolejną plakietkę z przyklejoną limonką,
- NIE za małą agrafkę,
- kokardkę.
Tutaj nie ma co tłumaczyć tylko po prostu przyczepiamy plakietkę do kokardki i dodajemy agrafkę, żeby dało się to gdzieś przyczepić




Teraz nasze limonkowe dodatki możemy przyczepić gdzie tylko chcemy!

Ja np. jedną przyczepiłam do mini portmonetki, którą ostatnio sama uszyłam i teraz wygląda tak:
Gdyby coś było niejasne śmiało pytajcie w komentarzach ;)

Poza tym zapraszam na mojego bloga, na którym znajdziecie jeszcze więcej fajnych postów dotyczących DIY w moim wykonaniu ;)
A już jutro dokładnie o 12:00 pojawi się tam nowy post. Serdecznie zapraszam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz