31.08.2014

Back to school;)

Hejka Kochani !
Z racji tego, że już jutro wracamy do szkoły 
przygotowałam dla Was post z serii ,BACK TO SCHOOL.
Jest to pierwszy taki mój post więc bądźcie wyrozumiali.


Zaczniemy może najpierw od zeszytów.
Uwielbiam przeglądać te kolorowe okładki i tylko patrzeć na zeszyty, a jeden jest ładniejszy od drugiego.



Ciekawe napisy ;3 moi faworyci ale ja mam inne zeszyty. Jak to w moim przypadku musiały być różowe i czarne no i oczywiście z koniami ;3 

Zeszyty tematyczne, znalazłam  takie zeszyty w których są ściągi np zeszyt od angielskiego ze słownikiem XD
 
Piórniki -miejsce na nasze szkolne przybory :ołówki, kredki, długopisy , ściągi :`)







Eh takie kolorowe ;3 


Plecaki i torby. Jedni z nas wolą nosić torby a inni zostają wierni plecakom ;D W tym sezonie modne są plecaki vintage dużo ich  w internecie jest, ale taki plecak to nie dla mnie wole zwykłe sportowe bo taki już mam styl ;)





W tym roku kupiłam sobie taki , chciałam trochę in ny ale już wszędzie były zakończone aukcje albo brak towaru ;/






A teraz trochę ciuchów ;)



Uwielbiam takie koszulki ;3


























Takie bluzy z nadrukami są naprawdę świetne ;)
Więcej znajdziecie w internecie ja wstawiłam tylko kilka zdjęć nie chciałam robić  aż tak długiego postu.Wybrałam out fity ( nwm czy dobrze napisałam )idealne według mnie do szkoły sama bym kilka z nich założyła ;)
No i jeszcze buty ;)
 raczej takie bardziej
 sportowe ;)



Trampki moja miłość ;)

No i to by było na tyle ;)
wiem że ten post nie jest za bardzo dopracowany ale jak mówiłam, to mój pierwszy a ja nie za bardzo znam się na modzie XD
Pozdrawiam




4 komentarze:

  1. Anonimowy1:22 PM

    Fajny post ale za późno go napisałaś . Nikt nie kupuje plecaków itd. na ostatnią chwilę

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy1:24 PM

    Fajny post ale napisałaś go za późno bo nikt na ostatnią chwilę ni ekupuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam zeszyt z wąsami z napisem: "Szkoła jest jak jajko, trzeba ją znieść"!
    Są mega drogie. Ja zapłacilam 7.50 zł

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam używaną książkę od Anglika i ktoś zostawił mi ściągi

    OdpowiedzUsuń