11.08.2014

Anulak224- make up:)

Hej!
Dzisiaj bez długiego wstępu:)
Powiem Napiszę tylko tyle:
Zaczynamy!

 



1. Naszkicuj projekt i popraw go cienkopisem


 2. Takim oto wzorem pokryj bluzki kawałek, motylka na włosach i skrzydła wszystkich małych motyli. Wzór jest z jednej z wielu szkół rysowania dampirki:)



3. Pomaluj oczy i usta.




4. Skóra (tutourial) 



 5. Włosy (poprzednie moje tutouriale dokładnie wyjaśniają jak je rysować:))chociażby tu
 6. Różowym pomaluj motylka, bluzkę i esy floresy .
7. Pomaluj motylki na różowo (bez skrzydeł)


8. Później czarną kredką skrzydełka
9 Górę stroju.


10. Motylki


Gotowe.



A tak prezentują się moje 2 dzisiejsze prace:)

Pozdrawiam
Anulak224\


PS: Zauważyłam że przy moich 2 ostatnich postach nie ma komentarzy...
Nie podobały Wam się poprzednie tutouriale?



Mam do was jeszcze pytanie na koniec:
następny tutourial:
make up
czy
cała postać?

13 komentarzy:

  1. :O CUDNEE!!! Co do następnego tutorialu to całą postać :D Możesz robić tak na przemian... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny projekt, ale nie rozumiem za bardzo co mamy wynieść z tego tutorialu. Nikt nie zrobi takiego samego projektu jak Ty. Włosów i skóry tutoriali było 27983 i kto chciał, się nauczył. Ja ogólnie jestem za tym, żeby dawać tutoriale jakiejś części garderoby, albo biżuterii, może jakieś pomysłowe DIY lub projekt- kolaż. A nie tutorial jakiegoś niezbyt wyróżniającego się make-upu. Makijaż ani oczu, ani ust się niczym nie wyróżnia. Jedynie że są fioletowe włosy, ale błagam, robi się je tak samo jak brązowe, rude czy blond, tylko z fioletowymi kredkami i naprawdę nie wiem co tu tłumaczyć. Możesz pomyśleć, żeby w następnej SR zrobić coś oryginalnego, czego jeszcze nie było. Jakieś pomysły w stylu spódniczki z trawy, kwiata naklejonego na włosy, albo jak mój poprzedni tutorial, metalicznej sukienki. Mam nadzieję że coś wymyślisz...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *albo czegoś w stylu mojego poprzedniego tutorialu, metalicznej sukienki, o to mi chodziło.

      Usuń
    2. Anonimowy4:54 PM

      Wiesz co tak naprawdę jestes okropnie samolubna i zarozumiala. Nikogo nie chwalisz tylko wszystkim piszesz co mgliby robic.ostatnio przeczytalam wszystkie komentarze pod jednym z tutoriali (: Oliwki :). Od tamtej pory uwazam tak coraz bardziej poniewaz ja bylam po jej stronie. I żeby nie posypaly sie hejty nie pisze z konta Google bo GO NIE MAM.

      Usuń
    3. Nie rozumiem cię Karolino.
      Po pierwsze: Dlaczego nikt nie zrobi takiego samego projektu jak Anulak224 co? Ja biorę kredki i rysuję JEJ projekt (identyczny!)
      Po drugie: Z takim komentarzem mogłabyś wyjechać pod połowom postów na tym blogu! Sarawi Studio, dampirka czy one robiły efekt 3D? Nie. A jednak wszyscy się zachwycają! Dlaczego?
      Po trzecie: Wiesz jak ja nauczyłam się rysować skórę? Korzystałam z tutouriali gdzie mimo że za każdym razem skórę robiono tak samo mnie to wystarczyło!
      Kilka zdjęć więcej chyba nikomu nie zaszkodzi co?
      Po trzecie: twoja metaliczna sukienka była ok ale dla mnie nie wysiliłaś się za bardzo... Stać cię na więcej... Taką mam nadzieję...

      Pozdrawiam

      Usuń
    4. Anonimowy2:34 PM

      Dla mnie SR jest oryginalna. Ona ma swój sposób rysowania/cieniowania ust.A jeśli nie, to zobacz na inne Make-Up'y na LL. Mi np. podoba się, że ma motylka we włosach.Że ma fioletowe włosy, rysowane cienkopisem...

      Usuń
    5. Masz rację Karolina♥ Ty jesteś za tutorialami dotyczącymi jakiejś części garderoby , jak np. Twoja metaliczna sukienka , ale to nie znaczy że wszystkie redaktorki tego bloga też muszą tak postępować. Nie gniewaj się ale ja po prostu tak jak Ty wyrażam swoje zdanie ;) Pozdrawiam marina1999@

      Usuń
    6. Hej! Droga Karolino. Przeczytałam twój komentarz raz. Potem drugi i trzeci. Nie zamierzam się obrażać (bo to nie o to w tym chodzi prawda?) ale przyjąć i przemyśleć. Masz racje, że tutourial jest nie zbyt dopracowany.
      Ale nie rozumiem dlaczego nikt nie zrobi takiego samego projektu jak ja. Masz racje nie jestem Sarawi, Dampirką i raczej nikt nie korzysta z moich tutouriali ale może ktoś jednak weżnie do ręki kredki i to narysuje. masz racje że moje prace to takie nic ale może jednak? Co do następnego tutourialu... Nie wiem.
      Coś się wymyśli:)

      Pozdrawiam
      Anulak224

      Usuń
    7. Ewelina Miodowska: Dobrze, rysuj jej projekt :) Nie mam nic przeciwko XD I tak, Sarawi i Dampirka nie robiły, niewiele osób robiło taki efekt, więc pomyślałam że ja mogę być oryginalna i zrobić :) I ja skóry nauczyłam się dawno temu od Dampirki, a potem sama wypracowałam swój sposób, więc podobnie jak Ty, od osoby która za każdym razem (kiedyś) robiła skórę takim samym sposobem, ale nie rozumiem, co to ma do rzeczy? Szanuję Twoje zdanie, nie każdemu moje tutoriale się podobają, ale na pewno jest choć parę osób którym się podobają.
      Do anonimowego: U, widzę że się zagłębiłaś bo to było serio jakiś czas temu :) I jeśli czytałaś posty które były tak dawno, to mogłabyś choć trochę więcej się wysilić i przeczytać i dostrzec to, że nie krytykuję tak wielu tutoriali. A do Anulak, to nie była krytyka, tylko uwaga. Zawszę mówię (piszę) to co myślę. Podsumowując: Dziwne że zwracasz uwagę na rzeczy złe, a nie dobre. Ludzie z takim podejściem... ah, dobra nie powiem tego, bo będzie że jestem ahh, taka okropna, i samolubna i zarozumiała. Nie masz konta- to załóż, nic nie kosztuję, zakłada się pięć minut. Taka rada.
      Anulak: To dobrze, że Cię nie uraziłam, bo nie miałam takiego w ogóle zamiaru. I masz rację, myliłam się co do tego że nikt tego nie narysuje, przepraszam. A tak to wyraziłam po prostu co myślę, bo tak zawsze mam... I to po części jeden z moich problemów, piszę co myślę a potem to wychodzi jakbym miała tyle uwag, i Cię krytykowała i uważała się za lepszą, itp. ale tak nie jest. Więc jeszcze raz przepraszam, jeśli niektóre osoby odebrały to źle. Jednak mam nadzieję, że następnym razem wymyślisz coś ekstra, bo naprawdę lubię Twój styl rysowania...
      Pozdrawiam

      Usuń
    8. Po tym, co przeczytałam, rozumiem Karolinę :) Ja czasami kłamię, by kogoś nie urazić... Np. Mam dużo szkicowników Lilla Lou, czasami coś o tym powiem, i myślę że niektórzy odbierają to jak chwalenie się :/

      Lauraa

      Usuń
  3. Piękne! :) Chciałabym następne SR z całą postacią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie rysujesz, co do następnego tutorialu- cała postać...

    OdpowiedzUsuń