21.07.2014

Krikri66: mój pierwszy tutorial - włosy i skóra

Cześć!!!
Jestem Krikri66. Jakiś czas temu zostałam zaproszona do współtworzenia bloga.
Moja pierwszą szkołę rysowania  powinnam zrobić już dawno, ale miałam mały problem z aparatem.
Teraz wszystko jest już dobrze i nareszcie możemy zacząć wspólną naukę projektowania.
Dziś zajmiemy się skórą i włosami.
1.Zaczynamy od wybrania pozy.
Narysowałam jakiś podstawowy strój, żeby postać była ubrana.


2. Rysujemy lekko falowane włosy, podzielone na pasma.

3.Włosy będą barwy ciemnobrązowej.
Ciemnobrązową kredką poprawiamy kontury włosów i pojedyncze pasma.


4.Teraz wybieramy jedno z pasm, ja wybrałam to najkrótsze.
Rysujemy pojedyncze włoski zaczynając od góry głowy.
Włoski powinny być zróżnicowanej długości i grubości.
Dochodząc do środka pasma zostawiamy białe miejsce na refleks świetlny.
Na nim także rysujemy parę włosków by wyglądał on bardziej realistycznie.


5.Tak samo wykonujemy resztę pasm. Dorysowujemy też
odstające włoski.


6.Czarną kredką przyciemniamy włosy, malując nią w miejscu przedziałka,
na około głowy, szyi, ramion oraz pod ręką.


7.Kredką tego samego koloru co włosy kolorujemy brwi.
Źrenice oka oraz rzęsy poprawiamy czarnym cienkopisem.



8.Niebieską kredką malujemy tęczówki, a granatową przyciemniamy
je na końcach.


9.Czerwoną kredką malujemy usta, zostawiając na środku obu warg białe miejsca.
W kącikach malujemy trochę ciemniej. Rysujemy też nos.


10.Teraz pora na skórę, zacznijmy od twarzy. Mocno przyciskając kremową kredkę
pomaluj widoczne na zdjęciu miejsca.


11.Kierując kredkę do środka (lżej ją przyciskając) malujemy pozostałą część twarzy.


12.Teraz będziemy malować pozostałe części ciała.
Zaczynam od poprawienia obojczyka, pępka i kolan.


13.Jak pocieniować skórę pokażę na przykładzie ręki.
Zaczynamy od lewej strony ręki. Najpierw mocno, a potem
lżej przyciskając kredkę dochodzimy do środka ręki.
Tak samo malujemy od drugiej strony, robimy to tak
by na środku ręki zostało jaśniejsze miejsce.


14. Tak samo kolorujemy wszystkie części ciała.



15.Żeby wzmocnić kolor skóry malujemy ją kolorem pomarańczowym,
w już wcześniej ciemniej pomalowanych miejscach.


No i gotowe!


Jeśli macie jakieś uwagi lub propozycje na
 następny tutorial śmiało piszcie w komentarzach.
Trzymajcie się i cześć!

Krikri66

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz