23.07.2014

Haute Couture

Hejka Kochani! Bardzo Was przepraszam za długą nieobecność ale przez około tydzień nie było mnie w domu , a aktualnie zaczęły się u mnie żniwa , więc trudno mi określić kiedy pojawi się następna szkoła rysowania..

Przygotowałam na dzisiaj dla Was takie o to coś
( szczerze to nie mam pojęcia jaki tytuł nadać temu projektowi, może Wy macie jakiś pomysł;)
Zaczynamy! ;)
Jak zwykle najpierw szkic.


Brązową kredką ,,Bic " malujemy włosy ale końcówki zostawcie białe.


Wyżej wspomniane końcówki pomaluj zieloną kredką.

Przyciemniamy włosy ciem,no brązową....


....i ciemną zieloną kredką.
 ..

Teraz skóra ( nie będę się rozpisywać na zdjęciach wszystko widać)




Teraz makijaż na prawej rzęsie mojej modelki jest takie ,,coś ,, w razie wątpliwości to motylek:)
Skrzydełka zacieniowujemy różową kredką.


Wzorek malujemy fioletową.


Górę sukienki kolorujemy widocznymi tu kolorami.


To samo  z rękawiczkami.


I butami ;)


Tył sukienki malujemy tak jak na zdjęciu.


w wielu innych tutorialach tłumaczyłam jak cieniuje falbanki, nie chce mi się robić tego po raz enty, więc jak chcecie się dowiedzieć to zajrzyjcie do innych moich lekcji :) tymczasem pokaże Wam tylko zdjęcia.





Jeszcze tylko tło i podpis i projekt gotowy. 


Mam nadzieję ,że się podobało ;)
I co pomożecie mi znaleźć tytuł dla tego projektu ;)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
A teraz chciała bym pokazać Wam kilka moich rysunków malowanych w ostatnim czasie chcę wiedzieć co o nich myślicie, co poprawić, a czego się nada trzymać :)
Z góry wielkie dzięki;)


To jest  szablon Top Model przerysowany na kartkę o formacie A3 wyszła mi trochę podobna do jakiejś ropuchy :)


W ogóle nie podobna, a może zgadniecie kto to jest ;) przerysowałam rysunek jednej z moich ulubionych artystek ;)


Rihanna z plakatu . jak Wam się podoba ? Podobna w ogóle ???
To tyle na dzisiaj ;)
Do kolejnego posta ;)
Marina1999@


3 komentarze:

  1. Ariana Grande, uwielbiam *.* Śliczna Ci wyszła. Rihanna, Miju i projekt też :) Masz TALENT

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie projektujesz i rysujesz! :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy8:19 PM

    Pięknie, ale.... (no tak takie beztalencie jak ja ma zawsze ale)
    Pięknie wychodzą Ci włoski są doskonałe, ale powinnaś popracować trochę nad twarzami ;)
    Kazałaś napisać jak coś nie taak :***

    OdpowiedzUsuń