10.07.2014

Brązowe włosy by Rita22

Witajcie! Jestem Rita22 i zostałam  nową redaktorką bloga LillaLou. Bardzo się cieszę, że będę mogła wstawiać  tutaj swoje posty. Może trochę o moich rysunkach: projektuję od ok. 2 lat, zazwyczaj kredkami Lyra, Bic, oraz PROGRESSO, czasami Faber Castell. To jest mój pierwszy post więc mam nadzieję, że Wam się spodoba :)



 1. Zabieramy się do pracy i wybieramy szkic. Ja wybrałam z małego szkicownika Glamour.


 2. Następnie kolorujemy włosy jednolicie, jasnym brązem Lyra. Ważne aby jeszcze nie cieniować i nie dociskać, tylko lekko pokolorować czuprynę :)


 3. Zaczynamy cieniować. Tam gdzie zazwyczaj są najciemniejsze części włosów, tam rysujemy ‘’kreseczki’’ tym samym kolorem, czyli brązem Lyra.



 4. Ciemno- brązową kredką Lyra rysujemy ‘’kreseczki’’ w tym samym miejscu gdzie przed chwilą malowałyśmy. Włosy powoli zaczynają wyglądać jak powinny.



 5. Poprawiamy ale tylko w najciemniejszych miejscach, kolorem czarnym. Ja rysuję wtedy czarną kredką Faber Castell.



 6.  Brązową kredką firmy Lyra, znowu cieniujemy, tym razem poniżej ciemniejszego, brązowego, wycieniowania. Powinno to wyglądać tak jak na obrazku.



7. Ciemno- brązowym kolorem Lyra cieniujemy pozostałe miejsca.

Skończyliśmy włosy. To część pierwsza na dzisiaj. Mam nadzieję, że szkoła rysunku jest zrozumiała i przydatna. Jeżeli są jakieś pytania, lub uwagi śmiało można pisać w komentarzu :)


9 komentarzy:

  1. Te włosy *-* Jak żywe! :O

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne. Jak zrobiłaś ten podpis? Twoje zdjęcie czy jakoś komputerowo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, podpis jest zrobiony komputerowo ;)

      Usuń
    2. Anonimowy1:46 PM

      W jakim programie?

      Usuń
  4. Anonimowy9:16 AM

    Długo już rysujesz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam na początku, ok 2 lat projektuję. Natomiast rysuje od dziecka ;)

      Usuń
  5. Ładne włosy ^^ Widać, że masz wprawę.
    http://myownworldbyssasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super w końcu będe lepiej rysowała

    OdpowiedzUsuń