27.07.2014

Blond włosy by Maniusia :)

 Hej! Dzisiejsza SR będzie dotyczyła blond włosów :) Za jakiś czas wstawię też SR miętowych o którą zostałam poproszona :) Zaczynajmy! (używam kredek Faber- Castell Polychromos).


Złotawą kredką zaznacz ciemne miejsca na włosach (u mnie grzywka)
(z. 182)


 Ciemno żółtym kolorem kieruj się ku środkowi "kreskując"
(c. ż. 183)


I tak dalej tylko, że jaśniejszym odcieniem :)
(ż. 184)


i najjaśniejszym 
(j.ż. 185)


Powtórz te same czynności jeszcze raz by otrzymać żywsze kolory :)


A tak wyglądają gotowe włosy :)


 Mam nadzieję, że szkoła się podobała :)
Niedługo wyjeżdżam dlatego nie wiem kiedy pojawi się kolejny tutorial :)
Na razie ja lece do zobaczenia !
Maniusia

4 komentarze:

  1. Wow :) napewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy9:40 AM

    Jak ty to ładnie robisz!!! WOW

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy6:16 PM

    wreszcie porządnie mi to ktoś wytłumaczył!!!
    Thanks!

    OdpowiedzUsuń