1.07.2014

Beauty & the Beast by marina1999@

Hejka Kochani!
Dzisiaj mam dla was Szkołę rysowania tej oto ślicznej parki ;)



Wiem,że to już druga Bella tego dnia , ale ja już od dłuższego czasu miałam wykonany ten tutorial tylko wystarczyło wstawić zdjęcia i opisać .Pisałam do Anulak224 na emaila czy nie ma nic przeciwko abym opublikowała swój tutorial i czekałam cały dzień a odpowiedzi się nie doczekałam :)a że nie mam narazie pomysłu na inną szkolę postanowiłam wstawić jednak tą ;) Liczę,że się spodoba .
No dobra ale bez zbędnego gadania przechodzimy do tutorialu ;)
Zdjęcia są dosyć wyraźne i lepiej opisują co należy zrobić więc dużo pisać nie będę;) 

Zaczynamy jak zwykle od szkicu:



Potem malujemy skórę ......








......i włosy. Następnie makijaż ( niestety nie mam zdjęcia ale na innych zdjęciach możecie go zobaczy ;)









A teraz czas na suknię;




                    1.Delikatnie jasno różową kredką zaznaczamy kolor na rękawiczkach i górze gorsetu.
2.Cieniujemy trochę ciemniejszym różowym.
3.Tak samo postępujemy z dolną częścią gorsetu i falbaną na sukni używając ciemnych różowych kolorów.
4.Zaznaczam kontur górnej części spodu sukni różową kredką .

5.Cieniujemy kolorami widocznymi na zdjęciu.
6-7.Malujemy i cieniujemy dół sukni.
8.Wystającą falbankę zacieniowujemy jasno szarą kredką a potem cieniujemy ciemno szarą (10.)
9.Malujemy pantofelki.


1.Poprawiamy kontury róży. 
2.Kontury wypełniamy kolorem.


wyżej macie pokazane jak zrobiłam kokardki,które nakleiłam na suknię ( fotografia niżej)


A skoro jest Piękna to musi być i Bestia ;)
Nie za bardzo wiem jak wytłumaczyć jak go narysować . Możecie Bestię przerysować z jakiejś kolorowanki, bądź ilustracji z internetu. Na zdjęciach poniżej pokazałam jak powstawał krok po kroku może to wam pomoże.:)


Teraz kolorujemy Bestię a kolorować to chyba każdy umie ;)
( powiększcie sobie troszkę zdjęcia  będzie lepiej widać szczegóły ;)



Jeszcze tylko podpis ,napis i GOTOWE ;)




Jeżeli chcielibyście pochwalić się swoim dziełem wykonanym według moich tutoriali to zapraszam was do wysyłania ich na mój adres e-mail 
marylciucha@vp.pl
DO NASTĘPNEJ SZKOŁY RYSOWANIA :)
Pozdrawiam marina1999@ 

2 komentarze: