25.06.2014

SarawiStudio- Na wyjazd

Cześć. Tu Sarawi. Dzisiaj przygotowałam kolejny tutorial. Tym razem jest to strój na wakacyjny wyjazd. Już prawie wakacje, więc letnie stylizacja jest chyba najbardziej odpowiednia.


Jak zawsze powtarzam: używam kredek Faber Castell Polychromos (Są na Allegro ok. 600zł, błagam, nie pytajcie mnie o to ciągle!) i tylko do nich adekwatna jest numeracja.

W razie problemów z twarzą zapraszam na mój pierwszy tutorial Klik!
No to startujemy!


Robimy szkic
(Ołówek HB)

Robimy gdzieniegdzie kontury.
(cienkopis STABILO)

Kolorujemy skórę
(pierwszy tutorial)

Tym razem zrobimy włosy w stylu ombre,
dlatego najpierw robimy pierwszą, górną warstwę.
(czarny 199, c.brąz 177, brąz 179)

Teraz druga warstwa. Tym razem fioletowa. 
Oczywiście "ja genialna" zapomniałam zrobić skan, 
więc przy okazji kolorujemy w tym kroku bluzkę i buty :P
(granat 157, c. fiolet 141, fiolet 134, j.fiolet 125/ czarny 199)

Teraz szarym cieniujemy górną część bluzki
(szary 235)

Dwoma odcieniami fioletu kolorujemy... z resztą sami zobaczcie :)
(c. fiolet 249, j. fiolet 135)

Na tym dzisiaj skończymy. Następnym razem dokończymy walizkę i zrobimy tło. Mam nadzieję, że tutorial Wam się spodoba i co najważniejsze przydał. Trzymajcie się i cześć :)

1 komentarz: