30.06.2014

Karcia77. - kredki

Hej!
Wreszcie zebrałam się na napisanie posta! Wiem że strasznie długo nie pisałam, ale tak wyszło... Ten post będzie dość nietypowy. Postanowiłam (i LL już się na to zgodziło) że będę również pisać na różne inne tematy np. DIY właśnie, moda, trendy, uroda... Ale dziś mam coś, co ułatwi Wam rozumienie moich kolejnych tutoriali. Dostałam nowe kredki, 72 kolory i zrobiłam dla nich specjalne oznaczenia by łatwiej było mi w przyszłości wyjaśnić której kredki użyłam ;) Z tego co wiem te kredki są dosyć znane i myślę że część z Was na pewno je ma...

A są to kredki Mondeluz Aquarrell KOOH-I-NOOR 72 kolory. 
Jest to mega dużo! Kredki są na trzech takich tackach, paletach. Ponumerowałam palety. Numerację macie poniżej:
Przepraszam że odwrócone :(

Wszystkie kredki wypróbowałam na kartce. Każdy kolor dostał swój numer. 


Powiększcie sobie ;3 A jeśli nie widać a chcecie wiedzieć, możecie policzyć na swoich kredkach :)

Więc od teraz zawsze jak będę coś tymi kredkami rysować to będę pisała numer koloru, i dla ułatwienia - palety. Na przykład, jeśli coś cieniujemy, będzie to zapisane tak: Jasnoniebieskim (33,II) zaznaczamy cienie, potem lekko malujemy tą samą kredką i na koniec przyciemniamy granatem (66,III).

Mam nadzieję, że jest to mniej więcej zrozumiałe i pomoże Wam w robieniu prac z moich tutoriali.
Jeśli coś jest nie jasne, śmiało piszcie!

W środę jadę na kolonie do Kazimierza Dolnego, więc nie będzie postów. Jeszcze na jutro postaram się coś przygotować, aby wynagrodzić moją długą nieobecność :) 
Pozdrawiam
PS. I taka informacja - nie ma dziś podpisu, bo zmieniłam nick na Karcia77. a nowy podpis jeszcze nie zrobiony ;)






2 komentarze:

  1. Anonimowy1:21 PM

    Też mam te kredki

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy6:53 AM

    Świetny post.Mam pytanie!Jak dodac pracę na lillalouteens.Klikam oczywiscie na dodaj prace ale nic mi nie wyskakuje.Co sie dzieje?Pomózcie!

    OdpowiedzUsuń