26.06.2014

Anulak224 - spódniczka decoupage:)

Hejka! Od niedawna zaczęłam się interesować decoupage:)Na razie głównie kolczyki i małe pudełeczka ale o tym nie na tym blogu:)w KONKURSIE LILLA LOU TRAVEL 3D  postanowiłam wykorzystać to hobby i zrobiłam sukienkę z serwetki:)A dzisiaj taka krótka szkoła jak zrobić spódniczkę za pomocą decoupage:)


Potrzebne będą:

- serwetka
-klej
-cienkopis
-czarna kredka
-kredka w dowolnym kolorze


1. Cienkopisem rysujemy spódniczkę.


2. Czarną kredką  cieniujemy...


3. Z serwetki wycinamy motyw który będzie na naszej spódniczce. (mój to kot.)


4. Rozwarstwiamy serwetkę. Potrzebna nam jest tylko jedna warstwa.


5. Przymierzamy motyw.



6. Wybranym kolorem rysujemy groszki dookoła motywu.


7. Dajemy trochę kleju na nasz motyw. (na wierz nie na spód!)


8. Pędzelkiem rozsmarowujemy klej po WIERZCHNIEJ stronie serwetki.



Czekamy aż wyschnie...
I co? Kotek wtopił się w tło:) 

A teraz tak na koniec chciałabym się pochwalić mojej roboty kolczykami Decoupage. 
Są to jedne z moich pierwszych rzeczy jakie wykonałam tą techniką.





Ładne?

I co podobała wam się ten tutourial?

Pozdrawiam
Anulak224

6 komentarzy:

  1. Jaka śliczna spódniczka♥♥♥♥
    I♥her:)
    Twoje kolczyki są świetne...
    Gdzie mogłabym je kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa...

      Co do kupna kolczyków... Hmmm.. Serio? Takie nijakie "cuśki"? Może lepiej poszukać ładniejszych w internecie... (bo moje są... no cóż powiem wprost jeszcze nie do końca udane)

      Ja dziurek w uszach nie mam więc wszystkie kolczyki i tak sprzedaję... Napisz do mnie jeśli będziesz nadal zainteresowana: anulak224@tlen.pl

      Usuń
  2. śliczna spódniczka....i te kolczyki......*.* Bóstwo !

    OdpowiedzUsuń
  3. Też robię decoupage :3 Głównie to ramki, ale robiłam też kuferek, kolczyki i zakładkę. Przyjemna robota ^^
    http://myownworldbyssasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne kolczyki, chciałabym takie mieć! A spódniczka piękna! :)

    Zapraszam!
    http://neylaa-and-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń