12.05.2014

Twarz by Keysha_aa

Cześć! Jestem nową redaktorką bloga Lilla Lou. Zawsze o tym marzyłam, ale niedawno się odważyłam.
Oto pierwszy tutorial pokazujący jak ja wykonuję twarz każdej modelki. SR będzie krótka, bo długo się jej nie robi.
To naprawdę proste.

Kredki w dłonie:











1. Pomarańczową kredką pomaluj najciemniejsze elementy twarzy.


2. Zamaluj jednolicie białe miejsca cielistą kredką.


3. Pocieniuj skórę czarną kredką lub HB.
Do tego punktu nie mam zdjęcia, bo przypadkowo usunęłam.
Możecie efekt zobaczyć w kolejnym punkcie.

4. Czerwoną kredką maluj od końców warg, a następnie pocieniuj czarną kredką, lub ołówkiem HB.

 
5. Od rzęs do środka jasnozieloną kredką i popraw efekt ciemniejszym zielonym.
Pokazałam to na obydwu. Prawy seria pierwsza, a lewe seria druga.


6. Teraz śliwkową kredką malujemy tak jak na zdjęciu.


7. Żółtą kredką malujemy resztki powiek.

Wiem, że za krótki, ale to tylko twarz. Kiedy będę już robiła całe projekty wtedy będzie więcej.
Pozdrawiam i myślę, że mój pierwszy tutorial na blogu Lilla Lou jest dobry.
Zapraszam na mojego własnego BLOGA
Pozdrawiam Keysha_aa!

9 komentarzy:

  1. Anonimowy11:01 AM

    Ładnie , jakimi kredkami projektujesz ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy2:00 PM

    Cudne ! Co to za kredki??:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejkuuu nauczcie mnie tak slicznie cieniowac i malowac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno bardzo ładnie malujesz tylko musisz w siebie uwierzyć! Ja w Ciebie wierzę!

      Usuń
  4. Fajny post. :] Widzę ,że będziesz pisała fajne posty. Mój blog: Bzdurnopis.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny blog . Grałam kiedyś w MovieStarPlanet.

      Usuń
    2. Anonimowy5:06 AM

      Ja gram w msp (moviestarplanet) ;3

      Usuń
  5. tRCHE TA BRODA DZIWNA

    OdpowiedzUsuń