3.05.2014

Tutorial z Karoliną: Hand cz.2

Cześć. Długo mnie nie było za co przepraszam, ale miałam pewne problemy zdrowotne, szlaban na internet i do tego dochodzą jeszcze obowiązki i szkoła. Dziś przedstawię Wam drugą część tutorialu Hand. Pierwsza część klik. :)



















Malujemy na brązowo łatki na bransoletce.


Cieniujemy ją ołówkiem lub szarą kredką.


Cienkopisem poprawiamy łączenia kryształków na tej drugiej bransoletce. Cieniujemy koraliki różowym. Korektorem robimy małe kropeczki a żeby nadać efekt przezroczystości później możecie pomalować tam lekko kredką którą będziemy wykonywać skórę.



Teraz będziemy wykonywać skórę. Kremową kredką obrysujcie dłoń, a potem pocieniujcie. Nie będę teraz objaśniać jak to robić, możecie zajrzeć do innych szkół rysunku.



Przyciemniamy brązem.


A tak wygląda moja gotowa praca. :)



To na tyle. Mam nadzieję, że po moim tutorialu wiecie jak narysować bransoletki, paznokcie ombre, tatuaż itd. Na koniec jeszcze proszę o dwie rzeczy: po pierwsze, jeśli chociaż przejechałaś po tym tutorialu wzrokiem, poświęć minutkę i skomentuj :) Będzie mi miło, a poza tym to straasznie motywuje <33 Po drugie, proszę, aby osoby którym nie podobają się moje tutoriale, po prostu ich nie czytały i nie komentowały. Ciebie, Anonimku, Agusiu czy jak Ci tam, również to dotyczy.

Piszcie jakie chcecie kolejne tutoriale, czego chcecie się nauczyć.

5 komentarzy:

  1. Anonimowy8:02 AM

    bardzo podoba mi się ten tutorial, super! następna sr może dotyczyć sukienki bejsbolówki, luźnej, letniej fryzury, stroju kąpielowego, stroju letniego ze słomkowym kapeluszem itd. ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za pomysły :) Na pewno wykorzystam <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy3:06 PM

    Super, reka wyglada jak zywa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy7:28 AM

    Ślicznie rysujesz. :-) Ja bym chciala tutorial z jakims kapeluszem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy1:13 PM

    Mogłabyś zrobić np. jakąś pastelową letnią sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń