28.05.2014

Tutorial by Karolina: Sukienka bejsbolówka i słomiany kapelusz

Hej! Dziękuję za pomysły na tutoriale ;) Dziś realizuję jeden z nich (konkretniej-prośbę dwóch osób złączoną w jeden projekt) czyli pastelowa sukienka bejsbolówka i słomiany kapelusz. Pokażę Wam tylko jak narysować tą sukienkę i kapelusz. Ja zrobiłam taką letnią stylizację :)
Przepraszam że dość długo nie było ode mnie żadnego rysunkowego tutorialu, ale zbliża się czas wystawiania ocen, trzeba je poprawiać, prezentacje, ostatnie testy, projekty, plakaty... Ja akurat muszę pracować ciężko, bo jestem w 6 klasie i chcę mieć jak najlepsze oceny by się dostać do gimnazjum które sobie wybrałam. Nie przeciągając - zaczynajmy!



1. Oczywiście jak zawsze wybieramy szkicownik (ja wybrałam najnowszy- Lilla Lou Glamour, który dzisiaj przyszedł do mnie w paczuszce za pisanie bloga ;D) i modelkę. Ołówkiem robimy szkic sukienki bejsbolówki i kapelusza. Myślę że każdy wie jak wygląda taka sukienka (a kapelusz tym bardziej) a jeśli nie, to możecie pomóc sobie moim rysunkiem lub Grafiką Google ;D
 
 2. Teraz malujemy skórę. Ja projekt przedstawiłam jako letni, wakacyjny więc postanowiłam zrobić opaloną skórę. Skorzystałam z tutorialu Dampirki1310 KLIK. Robimy też makijaż, i włosy ale tego objaśniać nie będę, bo to nie jest tutorial makijażu, tylko sukienki i kapelusza :)
 3. Wybieramy jak najwięcej odcieni kredek w tonacjach: turkusu, zieleni i błękitu. Teraz nic innego jak tylko będziemy cieniować sukienkę :) Zaczynamy od najjaśniejszych odcieni, stopniowo przyciemniamy innymi :D Jeśli chcecie osiągnąć realistyczny efekt, potrzeba przynajmniej siedmiu kredek...
 Nie przejmujcie się jeśli trochę zamalujecie cyfry oraz paski na rękawach i na dole.Za chwilę i tak będziemy coś z nimi robić...

     <-- A tak wygląda moja pokolorowana sukienka :p

4. Teraz bierzemy białą farbkę i patyczek do uszu (do precyzyjnego nakładania farbki)
 5. Patyczkiem nakładamy farbkę na liczbę (u mnie 83) i na te paski na rękawach i na dole sukienki. Czekamy aż wyschnie (dla pewności odczekajcie około 30 minut, bo nie chcemy aby farbka się rozmazała).

 Tutaj już po wyschnięciu:
 Ja klejem porobiłam jeszcze kropeczki w tle i zasypałam brokatem, który oczywiście chwilkę potem strzepnęłam, ale Wy nie musicie tego robić.


 Sukienka gotowa =D
Przechodzimy do kapeluszu. Jest to bardzo proste w wykonaniu.

1. Wypisanym długopisem robimy kreski ukośne na kapeluszu (usunęło mi się zdjęcie :( ).
2. Zacieniowujemy cienie na żółto.

 3. Poprawiamy cienie pomarańczowym, a refleksy przecieramy gumką.
 4. Czarnym leciutko podkreślamy najciemniejsze miejsca. Na turkusowo (mi do stylizacji pasował ten kolor, ale oczywiście jeśli robicie kapelusz w innym Looku to musicie dobrać jaki kolor będzie pasować) malujemy i cieniujemy paseczek na kapeluszu.

Kapelusz skończony! Dopełniamy stylizację dodatkami i projekt gotowy!

To by było na tyle :) Piszcie czy Wam się podobało i jakie chcecie kolejne szkoły.
Uwaga! W dniach 29.05-05.06 nie ma mnie w kraju! Wyjeżdżam do Egiptu :D W związku z tym nie będzie też tutoriali. Postaram się coś wrzucić w piątek lub sobotę po powrocie.
Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. super ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Wyjazd do Egiptu... A tak do tutoriali...są świetne! Czy zrobiłabyś projekt wakacyjny typu np. plażowy albo taki do Egiptu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Postaram się coś wymodzić, może w Egipcie mi coś przyjdzie do głowy? :D Dzięki za pomysł, na pewno wykorzystam.

      Usuń
  3. Nie zrobiłaś makijażu i popracuj jeszcze nad cieniowaniem skóry , ale pomysł świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam makijaż, nie wiem o co ci chodzi... Tylko zrobiłam go na końcu, nie tam gdzie napisałam, ale czy to jakiś problem?

      Usuń
  4. Dzisiaj wrzucę jakieś DIY, a tutorial typowo rysowniczy jak wróci mi wena...

    OdpowiedzUsuń