11.05.2014

Tutorial by Karolina: Collection cz.2

Hej! Dziś przychodzę do was z drugą (i ostatnią) częścią projektu w szkicowniku Collection. Jeśli czegoś nie rozumiecie, śmiało piszcie- postaram się pomóc.


1. Kolorujemy pasek. Te 'ćwieki' zrobiłam srebrną kredką a pasek czarną.

 3. Robimy jeansowe shorty. Jeśli macie problem z narysowaniem ich/pokolorowaniem, to zapraszam do świetnej SR w wykonaniu Agaty Designer klick

3. Różowym flamastrem (możecie innym) piszemy na gitarze 'Lilla Lou' :D

4. Czarnym cienkopisem rysujemy struny w gitarze. Najlepiej jest zrobić to przy linijce, wtedy wyjdzie równo. Przyznaje się, ja swoje struny totalnie spaprałam :( Ale wierze, że Wy zrobicie to lepiej :P

4. Teraz na czarno cieniujemy pasek od gitary..

5. Malujemy elementy pokazane na zdjęciu..

6. Teraz będziemy cieniować całą gitarę. Ja zrobiłam to srebrną kredką. Warto najpierw przećwiczyć to cieniowanie na oddzielnej kartce:

Zrobiłam to kredką Bambino. Strasznie niewygodnie mi się rysuje takimi grubymi, ale to moja jedyna srebrna kredka :(

7. Żelowymi brokatowymi długopisami: srebrnym i złotym, oraz różowym flamastrem robimy kropeczki na tych elementach gitary. Ja nie gram na tym instrumencie i nie wiem jak to się nazywa xD Ale chyba wiecie o co chodzi :)

8. Ołówkiem cieniujemy getry...

Mój projekt po wykonaniu tych kroków wygląda tak:

9. Czas na buty! Cienkopisem robimy sznurówki...

Potem kolorujemy resztę buta na czarno...

I robimy 'ćwieki'. Na zdjęciu na tej żółtej karteczce, pokazałam Wam jak to zrobić.

10. Dorabiamy tło wedle tego co nam podpowiada wyobraźnia (ja się nie popisałam- zwykłe gwiazdki) i podpisujemy się. Gotowe!

Efekt jest całkiem zadowalający, przynajmniej jak dla mnie :D

W tutorialu 'Hand' dostałam kilka propozycji dotyczących kolejnego tutorialu, za co bardzo dziękuję :)
Kolejny tutorial będzie projektu z pastelową sukienką bejsbolówką i słomianym kapeluszem :D

Ostatnia informacja zanim się pożegnam, to taka iż zrobiłam sobie podpis :P 
Od teraz będzie on pojawiał się na końcu każdego tutorialu, aby na pewno było wiadomo, że jest on mojego autorstwa.
Na dole w podpisie jest również małe info. Będzie mi bardzo miło, jeśli tak zrobicie :) To znaczy, wyślecie mi swój projekt na maila :D


5 komentarzy:

  1. Heh pierwsza. XD Fajny projekt :]. Obserwuję twojego bloga więc była bym wdzięczna z obserwowanie mojego: Bzdurnopis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kłam, nie obserwujesz -,- Czemu? Bo ja nie mam bloga -,-

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabyś bardziej szczegółowo tłumaczyć.Bo nikt nie zrozumie jak pomalować pasek skora napiszerz teraz malujemy pasek czarną kredką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każdy to wie, ale mogę CI to wyjaśnić: więc najpierw ćwieki srebrną kredką konturujemy a białe miejsca lekko wypełniamy. Róznicujemy przejście kolorów. Ponieważ przynajmniej u mnie ćwieki zajęły większość paska, nie cieniowałam reszty. Dobrze zaostrzoną czarną kredką zwyczajnie pomalowałam obszar między ćwiekami.

      Usuń
  4. Jest ok, ale mam jedną uwagę. Gitara, którą narysowałaś jest elektryczna więc powinien być do niej kabel.

    OdpowiedzUsuń