5.05.2014

Tutorial by Karolina: Collection cz.1

Hej! Dzisiaj przedstawię Wam szkołę rysowania mojego najnowszego projektu. Jest wykonany w szkicowniku Lilla Lou Collection. Ogólnie ta Szkoła Rysunku wyszła dość długa i podzieliłam ją na dwie części. Zaczynamy!










Szkicujemy nasz projekt delikatnie, ołówkiem. Pamiętajcie że to szkic, nie musimy rysować dokładnie wszystkich szczegółów!


Teraz zabieramy się za włosy. Moje mają pasemka i to od nich zaczynamy... (Jak robić włosy: KLIK i KLIK). :)


Robimy twarz, makijaż, oczy, nos... KLIK :)


Poznałam nowy sposób rysowania skóry. Polega na tym, że najpierw jasnobrązową BIC zaznaczam cienie. Później delikatnie maluję białe miejsca kremową kredką - również BIC.


Dodaję trochę pomarańczowego i przecieram najjaśniejsze miejsca gumką. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o cieniowaniu skóry, zapraszam TUTAJ. :)


Cienkopisem zaczynamy rysować koronkę na topie. Ten "wzorek Dampirki", czy jak tam mówicie. To takie ślimaczki, zawijasy.


Cieniujemy górną część bluzki pod spodem.
Kredką zaznaczamy sobie gdzie jest bluzka pod topem (patrz na zdjęcie).


Kolorujemy (bluzka jest obcisła, przylega do ciała). Tam gdzie nie ma pod spodem bluzki, a jest top cieniujemy ołówkiem (lekko).


Szarą kredką kolorujemy i cieniujemy bransoletkę.


Piszcie co sądzicie i czy się podobało. Następna część już wkrótce :)
Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Anonimowy3:25 PM

    Kiedy będzie konkurs na redaktorke bloge !?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XDD Z tym pytaniem to nie do mnie, bo ja tylko piszę tu tutoriale. Myślę że możesz napisać na lillalou@lillalou.pl i wysłać im przykładowy post, a jeśli się spodoba to cię przyjmą :D

      Usuń