9.05.2014

"Malarska" koszulka

OD RAZU: Przepraszam,że post pojawił się wcześniej nieopisany i nie miał wszystkich zdjęć, ale laptop mi się rozładował i widocznie w pośpiechu dodałam niedokończony post, a teraz go edytuję i poprawiam. Jeszcze raz przepraszam !
Hej ! Na dziś przygotowałam dla Was szkołę rysowania koszulki w kolorowe kleksy. Od razu mówię: mam nowy sposób rysowania skóry ! No i co tu jeszcze dużo mówić ? Zaczynamy !


1. Szkicujemy nasz projekt
2.Cieniujemy tęczówki oczu ciemnozieloną kredką

3. Przyciemniamy czarną kredką

4. Cieniujemy usta ciemnoróżową kredką

5. Poprawiamy cieniowanie czarną kredką oraz wypełniamy "lukę" między wargami

6. Obrysowujemy kontur włosów czarną kredką

7.Dzielimy włosy na pasma oraz mocniej zaznaczamy przedziałek

8. Cieniujemy jedną...

9. ... i drugą połowę włosów

10. Robimy makijaż jasnozieloną kredką zaczynając od wewnętrznych kącików oczu

11.Dokańczamy makijaż błękitną kredką

12. W sesji złożonej z kilku zdjęć pokażę Wam jak narysować nos






I na nosku dziś kończymy być może jutro lub pojutrze pojawi się dalsza część !

MAM KILKA PRÓŚB !!!
- Dodawajcie się do obserwatorów na TOPModel
- Piszcie komentarze pod moimi postami ( swoje opinie i pomysły na kolejne tutoriale )
- Wchodźcie na mojego bloga 


5 komentarzy:

  1. Anonimowy4:59 PM

    Mam pytanie: Kim jesteś^^ ? To znaczy chodzi o to ze slucznie rysujesz ale sie nie podpisalas i niestety nie wiem kto tak slicznie rysujeXD pozdrawiam i jeszcze raz SUPER ten rysunek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups ! Rzeczywiście zapomniałam się podpisać :-) nazywam się (: Oliwka :) i bardzo dziękuje :-)

      Usuń
  2. Przeczytałam cały tutorial, bardzo fajny :) Czekam na kolejną część ;)
    Tylko wiesz co? Przeczytałam to na końcu i mi się śmiać zachciało XDD Przeczytaj jak to brzmi:
    MAM KILKA PRÓŚB !!!
    - Dodawajcie się do obserwatorów na TOPModel
    - Piszcie komentarze pod moimi postami ( swoje opinie i pomysły na kolejne tutoriale )
    - Wchodźcie na mojego bloga

    Tylko "Ja" "Mnie obserwujcie" "na mojego bloga" "komentarze pod moimi postami" XDD Egoistka. Tyle miałam do powiedzenia. Dziękuj, bo komentuje i weszłam kiedyś na bloga "sweet creative studio by Oliwka" xDD Jesteś taka SŁIIIT!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :-) a jeśli chodzi o ten wpis na końcu: jeśli chce, aby ktoś ( jeśli ma ochotę ) zainteresował się "moim" ( XD ) blogiem no to muszę napisać ze nie kogoś innego :-)

      Usuń
  3. Ooooooo ten tutorial jest w popularnych postach !!! Dziękuje Wam wszystkim :-)

    OdpowiedzUsuń