10.05.2014

Brązowe włosy by Maniusia :)

Cześć!
Jedna z czytelniczek bloga prosiła mnie o SR brązowych włosów, więc właśnie dziś ją opublikuję.
Mój brąz przechodzi lekko w rudawy odcień,ale myślę, że fajnie wyszło :)
To zaczynajmy!

Jasno brązową kredką (283) zaznacz ciemniejsze pasma na włosach.



Kredkami 180 i 182, czyli takim zimnym brązowym i złocisto żółtym pokreskuj w jaśniejszych miejscach.

I tak dalej coraz bardziej kierując się z rysowaniem do środka i używając coraz to jaśniejszej kredki. (żółto złocisty 185)

(186)

Wykończ jak na zdjęciu jasnym złocisto żółtym(187)


Warto też użyć ciemno brązowej kredki by zaznaczyć najciemniejsze miejsca na włosach ( u mnie jest to tylko zdjęcie całej pracy ale myślę, że widać)

Mam nadzieję, że tutorial się podobał :)
Zapraszam także na mojego starego BLOGA, na który ostatnio znów zaczęłam pisać ;)
Do zobaczenia Maniaaa!

2 komentarze:

  1. Świetna skóra i włosy :) Gdzie i za ile kopiłaś kredki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kredki zwą się Faber-Castell Polychromos kupiłam je w sklepie plastycznym "skala" za 600zł. Nie wiem czy te sklepy są w innych miastach ale jak znasz jakiś dobry sklep plastyczny to mogą ci zamówić za korzystną cenę. Są też dostępne (chyba) na Allegro ale są o 50 zł droższe :) Myślę, że pomogłam...I miło mi, że praca się podoba ;)

      Usuń