2.04.2014

Tutorial by Karolina: Brązowo-bordowe włosy

Hej! Tak, to ja :P Długo nie pisałam, czas aby to nadrobić!
W tym poście pokażę Wam jak zrobiłam włosy do projektu GARDEN PARTY. Projekt jeszcze skończę i dziś wstawię do konkursu. Włosy są takie brązowo-bordowe :) Chciałam aby wyszły takie jak ma Ariana Grande, ale coś mi nie wyszło :C Zaczynamy!





1. Pracę z włosami rozpoczęłam od zmienienia kształtu włosów, tamten który był mi nie odpowiadał...

 2. Teraz brązową kredką objechałam całe włoski zaznaczając pojedyncze pasma. Wcześniej gumką trochę starłam ołówek.

 3. Później wzięłam bordową kredkę i lekko wypełniłam nią włosy. 

 4. Brązową kredką (tą co na początku) kreseczkami wypełniłam całe włosy zostawiając miejsca na refleksy

 5. Bordową kredką podkreśliłam jeszcze włosy dodając kilka pasemek i podmalowując refleksy

 6. Gumką do ścierania przetarłam całą fryzurę. Ołówkiem i czarną kredką dodałam kilka pasemek. Gotowe! Mogłam cieszyć się efektem :)

W następnym tutorialu pokażę Wam jak zrobiłam luźną, tęczową ombre sukienkę, również na tym projekcie.
Pozdrawiam
Karolina
PS: Proszę o komentarze, bardzo motywują mnie do dalszego pisania!

4 komentarze:

  1. Hej Karolinko to ja twój anonimek jak widzisz specjalnie dla ciebie pisze z konta jeśli chcesz zobaczyć jak ja rysuje moje rysunki możesz zobaczyć na instagramie (o ile wiesz co to) mam tam nick instagram_agix a i będę jeszcze dodawać nowe rysunki więc możesz sobie regularnie spoglądać :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Uu, super, odważyłaś się napisać z konta. Tak, bo go specianie nie założyłaś, chyba widzę w Twoim profilu "na Bloggerze od styczeń 2013". I owszem, wiem co to instagram, wyobraź sobie że nawet mam instagrama (druga rzecz to to, że praktycznie nic tam nie wrzucam) Także pozdrawiam agę (z małej bo tak się nazywa Twoje konto...) Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chodziło mi tylko o to żebyś zobaczyła jak rysuje bo tak bardzo chciałaś wiedzieć XD ,a i nie pisze że założyłam konto na bloggerze tylko że specjalnie dla ciebie się na nie zalogowałam bo już dawno tego nie robiłam (na przyszłość wyraźniej czytaj komentarze chyba że nie umiesz ) I JAK RYSUNECZKI PODOBAŁY SIĘ? No i jeszcze jak nie wiesz jak mnie nazywać to mów po imieniu Agnieszka

    OdpowiedzUsuń