16.04.2014

SarawiStudio- Mundurek szkolny

Cześć. Tu Sarawi. Dzisiaj przygotowałam dla Was kolejny tutorial. Tym razem tematem rysunku jest mundurek szkolny. Zdecydowalam się na taki projekt, bo bardzo podobają mi się takie mundurki, chociaż sama bym podobnego w życiu nie włożyła. :)
W takim razie zapraszam do czytania.

Projekt nie jest zbyt skomplikowany, więc nawet nie musiałam nigdzie robić schematów cieniowania. Przypominam, że ja używam kredek Faber- Castell Polychromos i tylko do nich jest adekwatna numeracja pod zdjęciami. W razie problemów z twarzą zapraszam do mojego pierwszego tutorialu: Klik!
No to zaczynamy.








Ołówkiem szkicujemy nasz projekt. Skan 
został wyostrzony, żeby było lepiej widać kontury.
(ołówek BIC HB)


Beżową kredką zaczynamy 
cieniować skórę na obrysie rysunku
(beżowy 188)


Waniliowym kolorem kolorujemy całą skórę.
(waniliowy 132)


Teraz wykańczamy czarną kredką. 
Przy okazji robimy oczy
(czarny 199)


Pora na makijaż i włosy. Kolorem czerwonym 
robimy usta. Włosy będą czarne z niebieskimi pasemkami. 
Refleksy możecie zrobić od razu, lub przetrzeć włosy gumką
(czerwony 118, czarny 199, niebieski 151)


Używając tego samego odcienia niebieskiego zaczynamy 
cieniować mundurek na konturach. małych 
elementów, np. pasków na rękawach nie musimy cieniować.
(niebieski 151)


Jaśniejszym niebieskim kończymy bluzkę i spódnicę. 
Białe elementy wystarczy docieniować szarą kredką.
(j. niebieski 144, szary 231)


Czerwoną kredką cieniujemy ostatnie elementy.
(czerwony 118)


Czarną kredką wykańczamy cały strój
(czarny 199)


Białym lakierem do paznokci robimy klamry na butach i 
napis na książce. Jeśli komuś nie wyszły iskry 
w oczach, może je teraz poprawić.
(biały lakier z Inglota lub inny)

Na dzisiaj to tyle. W drugiej części zajmiemy się robieniem tła. Mam nadzieję, że tutorial Wam się spodobał i na coś przydał. w razie jakichkolwiek pytań odnośnie tutorialu możecie pisać na mów e'mail: 
W takim razie ja już będę kończyć. Pa pa :D






6 komentarzy:

  1. Świetna praca i tutorial :) Dużo się od ciebie nauczyłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile ty masz lat?! To wygląda jak żywe!!! Bardzo baaaaaardzo Cię lubię!! Twoje projekty są.... aż brak mi słów! :C

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) miałam podobny mundurek w podstawówce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy9:51 AM

    Brak slow... SLICZNE! Zgdzam sie z Lia. Rob wiecej tutoriali, prooosimyy!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Popieram wszystkich.
    Twoja fanka!

    OdpowiedzUsuń