2.04.2014

SarawiStudio DIY- Zeszyt z Lilla Lou

Cześć. Tu znowu Sarawi. Dzisiaj, jak obiecałam, mam dla Was coś
specjalnego. W tym tutorialu chciałabym Wam pokazać, jak własnoręcznie zrobić zeszyt z Lilla Lou.










Spis materiałów:
 - Dowolny gruby zeszyt
 - Blok techniczny
 - Filc
 - Biały lakier do paznokci
 - Cienkopis
 - Klej
 - Nożyczki


Na początek bierzemy zwykły zeszyt. Jam mam ułatwione
zadanie, bo znalazłam gdzieś samą okładkę.



Zeszyt oklejamy kartką z bloku technicznego. Nie przejmujcie 
się, jeśli nie pokryje ona całego zeszytu. Potem to poprawimy.



Następnie wszelkie niedociągnięcia, fałdy papieru bądź ślady
po kleju, staramy się zasłonić, ozdabiając zeszyt filcem.



Teraz  przyklejamy element LL. Ja wycięłam go ze szkicownika,
ale możecie naklejać też własne projekty.



Lakierem do paznokci robimy wzory na filcu. Ja zrobiłam koniczynki i kropeczki. :)


Gdy lakier wyschnie, zdobimy okładkę cienkopisem.
Zeszyt gotowy!

Mem nadzieję, że moje pierwsze DIY na tym blogu Wam się spodobało i przydało do czegoś.
Tutorial trochę krótki, ale nie ma co wykańczać zeszytu na siłę, bo można przedobrzyć. Za dwa tygodnie normalnie wstawiam SR. Gdybyście mieli jakieś pytania co do tutorialu, możecie pisać na mój e'mail:
W takim razie trzymajcie się i cześć. :)

1 komentarz: