24.04.2014

Maniusia - Letnia sukienka :P

Cześć!
Przepraszam za długą nieobecność, ale obowiązki. No więc dziś pokażę wam jak zrobiłam ten projekt.
Letnia sukienka+Fioletowe włosy.


Robimy szkic i kolorujemy skórę w miejscach najciemniejszych beżową kredką
(beż 188)
Kremowym 132 wycieniuj resztę skóry. ( jeśli nie wiecie jak wycieniować twarz zapraszam tu--> KLIK)

Zrób makijaż :)

Teraz najjaśniejszym fioletowym jaki posiadasz  zrób włosy, rysując takie pojedyncze pasma i zostawiając w wybranych miejscach błysk.

Ciemniejszym fioletem zaznacz cienie na włosach.

I takim lekko różowym wykończ włosy dorysowując kilka pasemek

Czarną kredką popraw kontury.
 (wybaczcie, że zdjęcie jest bokiem :\)

 Ja wybrałam jasno różową kredkę ale wy wybierzcie co wyobraźnia wam podpowie i pokolorujcie w zaznaczonych miejscach

 Jeszcze jaśniejszym różem wypełnij resztę sukienki.

Cienie na sukience zaznacz ciemnym różowym
  
Teraz czarną kredką popraw kontur pasków na sukience i wypełnij kolorem

Tymi samymi różami co wcześniej pokoloruj wystającą tylną część sukienki :P

Popraw kontur balerinek i wycieniuj.
 I na koniec czarną kreską pokoloruj gumki na włosach wróżki :)


 Moja praca wygląda tak:
 Wymazałam jej skrzydła w paincie bo według mnie nie były potrzebne ale wy możecie jak najbardziej je zaprojektować :)

Mam jeszcze do was prośbę: Napiszcie co sądzicie o moich dwóch rysunkach :P

  Z góry dziękuje za wszystkie komentarze :) Do zobaczenia Mania.

14 komentarzy:

  1. Świetne!
    Jak wy robicie twe włosy? :C
    Próbowałam już ze wszystkich "szkół" ale nie wychodzą mi, pasma się zlewają i nie widać, że to włosy :C

    B. Fajne rysunki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli ci się wszystko zlewa to może spróbuj bardziej zatemperować kredkę? Tak żeby była ostra na końcu :) I miło mi że się praca podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze spróbuję ;)
      Zobaczymy, pewnie to kwestia czasu i w końcu się nauczę :)

      Usuń
  3. Anonimowy4:24 PM

    Sliczne! Mam tak samo jak ♥ Paula ♥, maniusiu Twoje "szkoly" duzo mnie ucza. Czy mozesz zrobic szkole o rysowaniu brazowych wlosow? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) I postaram się zrobić szkołę rysowania brązowych włosów... nie ma sprawy ;)

      Usuń
    2. Anonimowy5:04 PM

      Dziekuje ;)

      Usuń
  4. Anonimowy8:37 AM

    Piękna ta sukienka , i te włosy , te rysunki też są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny projekt! A Elzę i Anię sama rysowałaś? Gratulację, pięknie! Naprawdę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rysunki są śliczne, mistrzostwo! Ale mam wrażenie, że końcowy, skończony projekt trochę podciągnęłaś kolory :) Fajna szkoła, masz talent <33

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję i hym.. może to tak wygląda xD to dlatego że szkołę rysownia robiłam na zdjęciach a końcowy projekt został zeskanowany dzięki czemu miał żywsze kolory i był jaśniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy8:52 AM

    Super SR i rysunki, świetne, sorki, że piszę z anonima, ale nie mam konta ;)
    pokemonek281

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy3:02 PM

    nAPRAWDĘ SUPER PS.KOCHAM CIE dampirka1310

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej! Dziękuje Bardzo ;*

      Usuń
    2. aha... tylko że to nie ja pisałam ten komentarz, bo ja nigdy nie piszę komentarzy z anonima więc proszę się pode mnie nie podszywać!

      Usuń