26.04.2014

Avril Lavigne

Hej ! Po pierwsze chciałam Was przeprosić za brak tutoriali przez kilka tygodni, ale już postaram się naprawić te zaległości. Na dziś przygotowałam dla Was szkołę rysowania na prośbę jednej z czytelniczek bloga. Będzie to szkoła rysowania stroju dla Avril Lavigne.















Zaczynamy !
1. szkicujemy nasz pomysł
2. kredką, którą później będziemy cieniować skórę zaznaczamy wszystkie " wypukłości " na ciele

3. obrysowujemy kontury skóry

4.cieniujemy

5. przyciemniamy ciemniejszą; brązową kredką

6. białe miejsca wypełniamy jasno beżową kredką

7. cieniujemy usta



8. a także oczy






10. teraz włosy:







11. następnie cieniujemy czapkę: na początku jasno-żółtym, potem jasno-zielonym a na końcu czarnym oraz dodajemy napis




12. teraz malujemy gorset: cieniujemy czarną kredką ozdobne paski, potem cieniujemy resztę gorsetu fioletową kredką a następnie poprawiamy go czarnym




13. a teraz dodajemy krzyżyki

14. spódnica: cieniujemy całą powierzchnie spódnicy, następnie poprawiamy cieniowanie czarną kredką oraz dodajemy czarno-zieloną kratę





15. buty: konturujemy i cieniujemy nasze glany, dodajemy sznurówki


16. rysujemy kraciastą podkolanówkę oraz rękawiczkę

17. podpisujemy się

i gotowe !



___________________________________________________

Piszcie, czy podoba Wam się nowy sposób opisywania kolejnych czynności, czy chcecie stary, czyli podpisane każde zdjęcie osobno.
Proszę Was, abyście przysyłały mi Swoje prace na mój e-mail: oliwka.m@onet.eu .
Piszcie w komentarzach swoje pomysły lub prośby na następne szkoły rysowania. Dlaczego ? Ponieważ jeśli przysyłacie mi swoje prace, podajecie pomysły na tutoriale, komentujecie posty oraz piszecie co Wam się podoba a co nie w moich tutorialach, motywujecie mnie do działania i dalszej pracy, więc proszę abyście to robiły :)
PS. zapraszam na mojego bloga: http://sweetcreativestudiobyoliwka.blogspot.com/




4 komentarze:

  1. Skóra jest zbyt pomarańczowa według mnie, albo tak wygląda na zdjęciach... Powiedziałabym że fajny pomysł na projekt, ale wiem że to pomysł czytelniczki, także gratuluje jej pomysłowości. Sam projekt moim zdaniem, nie za bardzo przypomina Avril Lavigne, ale okej :) Fajna sukienka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. mogła byś zrobić dla mnie szkołę rysowanie np. Cat-women

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy1:28 PM

    To nie jest Avril :'D Widziałaś ją wgl?





    OdpowiedzUsuń