8.03.2014

Szkoła Rysunku: Skelita

Cześć tu marina34, ostatnio mam fazę na monster high i widziałam że Zuzxp zrobiła tutorial z draculaurą, dlatego ja trochę pogrzebałam w necie i znalazłam Skelitę.











Przechodzimy do tutorialu;)

Zaczynamy od szkicu . W następnych zdjęciach jest pokazane jak narysowałam poszczególne części szkicu.

Kości poprawiamy czarnym długopisem.


A teraz spódniczka. Potrzebujemy 11 kolorów, ponieważ spódniczka składa się z 11 falbanek a każda ma być pomalowana jednym kolorem. Na zdjęciu wyraźnie widać potrzebne kolory.

Teraz malujemy falbanki na dany kolor, a potem czarnym cienkopisem malujemy wzorki , pamiętajcie aby na każdej był inny wzorek.

Potem naszyjnik najpierw na żółto, a potem cieniujemy pomarańczową kredką. Przechodzimy do bluzki. Na początku malujemy i cieniujemy granatową kredką (ciemno niebieską), a potem cieniujemy czarną. Lewy pasek malujemy na niebiesko, a prawy na różowo. Na bluzce malujemy takie jakby plamki korektorem.

Do pomalowania butów potrzebne będą zielona, brązowa i czarna kredka. Nie wiem za bardzo jak wyjaśnić, jak pomalowałam buty ale myślę, że na zdjęciu wszystko widać dobrze.

Przechodzimy do włosów. Potrzebujemy czarnej i pomarańczowej kredki.


Włosy malujemy za pomocą pojedynczych kresek, od wewnątrz pomarańczową kredką, a na zewnątrz czarną kredką.



Teraz ciało. Cieniujemy kości siwą kredką.



O kurczę teraz dopiero zauważyłam, że nie zrobiłam zdjęcia make-up ale myślę,że jakoś sobie poradzimy. Cień do powiek pomalowałam na niebiesko, a tęczówki na brązowo. we wcześniejszych zdjęciach jest twarz i tam są różne szczegóły pomalowane czarnym cienkopisem.
Na koniec podpisujemy projekt  i gotowe. Mam nadzieje, że szkoła wam się podobała i że nie zanudziłam was na śmierć. Pozdrawiam marina34 ;)




2 komentarze: