5.03.2014

SarawiStudio- Suknia balowa

Witajcie. Z tej strony Sarawi. Dzisiaj przygotowałam kolejny tutorial. Pewnie większość z Was widziała już wyniki konkursu Walentynkowego. Projekt, który Wam pokażę to sukienka, którą zrobiłam na moją pracę konkursową, która zajęła pierwsze miejsce. Jednak, żeby nie było nudno, sam projekt został zmieniony. W takim razie zapraszam do czytania. :)


Jak zawsze do trudniejszych motywów kolorystycznych dodaję paletę kolorów. Jeżeli komuś przez mały obrys makijaż będzie sprawiał jakieś trudności, zapraszam również do przeczytania mojego poprzedniego tutorialu, gdzie jest dokładnie pokazane, jak zrobić taki make- up.





Robimy szkic.
(ołówek HB)


Beżową kredką zaznaczamy wstępne cienie
(beżowy 188)


Teraz wykańczamy skórę, "rozprowadzając" 
wcześniej zaznaczone cienie
(waniliowy 132)

Na koniec trzeba docieniować czarną kredką. 
Chodzi głównie o o same krawędzie. Przy okazji robimy też oczy.
(czarny 199)


Ostatnią częścią make- up są usta i rumieńce. lekko kolorujemy je 
czerwoną kredką. Następnie usta poprawiamy kolorem czarnym.
(czerwony 118, czarny 199)



Pora na włosy. Najpierw czarną kredką zaznaczamy pasemka, 
następnie dodajemy kolor, stosując coraz ciemniejsze kredki
(czarny 199, j.kasztanowy 169, c.kasztanowy 263, czerwony 193)


Teraz sukienka. Zaczynając od najjaśniejszej kredki rozprowadzamy 
kolor od najciemniejszych miejsc. Potem poprawiamy ciemniejszym 
odcieniem, a na koniec obrysowujemy czarnym.
(j.niebieski 146, c.niebieski 140, czarny 199)

Na dzisiaj to by było na tyle. Niestety nie dałam rady na dzisiaj przygotować więcej. W następnym tutorialu będziemy ten projekt kontynuować. Gdybyście mieli jakieś pytania co do tutorialu, możecie pisac na mój e'mail:


W takim razie trzymajcie się i cześć. :)



15 komentarzy:

  1. Fajny, zrozumiały i jasny tutourial. Masz wielki talent do rysowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy1:52 PM

    Jak ty przebosko malujesz! Jak 20 latka!! CUDO! CUDO! CUDO! CUDO! CUDO!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy8:33 PM

      A ile ma lat? sory jestem nie zorientowana

      Usuń
    2. Nie powiem, ile mam lat, ale nie jestem pełnoletnia. Swoją drogą cieszę się, że praca się podoba. :)

      Usuń
    3. Anonimowy9:14 PM

      Spoko. Prześlicznie, uwielbiam twoje projekty! Z niecierpliwościa czekam na 2 czesc :)

      Usuń
    4. Anonimowy5:02 PM

      ja podejrzewam że jestes traka jak Dampirka, a w ogóle to może powiesz jakich kredek używasz bo jak wziełaś te kolory ponazywałaś to mnie aż wzieło bo nie wszyscy mogą wiedzieć o jakie kredki i jaki akurat kolor chodzi

      Usuń
    5. Byłam pewna, że jeśli komuś zależy na dowiedzeniu się, jakich kredek używać, to potrafi "wysilić się" i sprawdzić inne posty danego czytelnika. Nie wiem także, co masz na myśli twierdząc, iż jestem jak Dampirka. Moim zdaniem to całkiem spoko dziewczyna i nie rozumiem, co Ty do niej masz.
      Pozdrawiam i życzę szybkiego znalezienia odpowiedzi na jakże "kulturalne" pytanie. :)

      Usuń
    6. Anonimowy1:47 PM

      Chodzi mi żę podejrzewam że jesteś w jej wieku, sama uwielbiam Dampirke :) A w ogóle było to kulturalne pytanie dla twojej wiadomości

      Usuń
    7. Sorki. Trochę mnie poniosło, ale czasami ciężko zrozumieć "ton" komentarza. Poza tym nie tylko ja tak zinterpretowałam Twój komentarz, więc nie miej mi za złe. :)
      Co do Dampirki, to moim zdaniem bardzo fajna projektantka, ale nie jestem w jej wieku. Podrawiam
      Sarawi :)

      Usuń
    8. Anonimowy10:33 AM

      Starsza czy młodsza? Tyle powiedz, błagam! Uwielbim Cię, jesteś moją idolką, powiedz czy masz więcej lat niż Dampirka czy mnie ona ma 16 lat... BŁAGAM, odpisz!!!

      Usuń
  3. ślicznaaaa pracaaaa *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy4:36 PM

    Super bardzo realistycznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Julia Biały: Gdybyś widziała jej pierwszy tutorial to byś wiedziała jakich kredek używa!!! A z resztą wystarczyło się tylko zapytać, a nie od razu popadać złość. A tak w ogóle... Śliczny tutorial!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom właśnie :3 Ja na początku też nie wiedziałam, ale zajrzałam na bloga Sarawi, poszukałam innych jej tutoriali...

      Usuń
    2. Julia Biały też ma troszkę racji, bo zapomniałam wspomnieć o kredkach, ale moim zdaniem to nie jest powód, żeby od razu się bulwersować. Ja też nie jestem święta i mam prawo o czymś zapomnieć :)

      Usuń