29.03.2014

Maniusia _wiosenna sukienka

Hej!
Przepraszam, że tak długo nie pisałam ale niestety ma dużo obowiązków i mało czasu wolnego...
Okej to dziś pokażę wam jak zrobiłam tę oto kreacje:


 Zwyczajna sukienka na wiosnę..:)


Przygotujmy szablon i naszkicujmy nasz projekt.

  
Kredkami BIC kremową i beżową wprowadź cienie na ciele modelki.


Zrób makijaż.


 Popraw łodygi roślinek czarnym cienkopisem a zieloną kredką pokoloruj listeczki.


 Teraz włosy :) Popraw ich kontur pomarańczową kredką a następnie ''kreseczkowymi'' ruchami wypełnij je tak jak na zdjęciu.


 
 Te miejsca które zostawiliśmy białe kolorujemy na żółto.


Pokoloruj kwiatki...


...I butki.


Zieloną kredką obrysuj sukienkę zaznaczając cienie.


I ładnie ją wycieniuj coraz lżej przyciskając.


Popraw kontur...
I ciemno zieloną kredką wypełnij...


 Praca Gotowa!
Jeszcze zanim się z wami pożegnam pokaże wam co czekało na mnie w sklepie plastycznym :)



Kredki FABER-CASTELL POLYCHROMOS! 120 kolorów.
Myślę, że teraz moje pracę będą lepsze :)
Do zobaczenia Mania!

11 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! Jak Ci się udwło wybłagać rodziców o te kredki? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy3:00 PM

    wow ale ślicznie i wow ale masz dużo kredek gdzie je kupiłaś i za ile ? ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio miałam urodziny i dostałam trochę pieniędzy więc trochę dołożyłam od siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. woow!!! świetne kredki!!!!
    Ile kosztowały ?
    będe na takie zbierać

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tego co widziałam kosztują ok. 640 zł... Ja bym bardzo takie chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy11:13 AM

    Ja też... ale mega drogie;p fajne są też podobne kredki z firmy derwent 72 kolory i one sa trochę tańsze więc może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. moje kosztowały 598 :D Trzeba szukać okazji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale dużoo!!
      Na bank mi nie kupią rodzicie nawet na okazje :/
      zazdro Ci xddd

      Usuń
  8. Chyba poproszę o takie na najbliższą okazję.. niestety urodziny mam dopiero w listopadzie... To może... na dzień dziecka :)
    Dobrze się sprawdzają te kredki? Zrobisz nimi jakąś SR?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście szkoła rysowania niedługo się pojawi ale to chyba w następny m tygodniu bo ten mam cały zawalony :)PS. A może jakiś pomysł???

      Usuń
  9. A jeżeli chcecie zobaczyć efekty z pracy z tymi kredkami to zapraszam tu: http://www.lillalou.pl/galerie/galeria-uzytkownika,11221,najnowsze-prace,1.html nie wszystkie są robione polychromos'ami (np. ta pierwsza) Ale kilka początkowych owszem :)

    OdpowiedzUsuń