31.03.2014

Cześć pierwsza ... szaleństwa z Lilla Lou... :)

właśnie poszalejemy z wyobraźnia i zobaczymy gdzie nas to zaprowadzi... ;)




1.Wybrałam ten oto obrazek...z nowej książeczki Lilla Lou "Make up"


2.Wzięłam kredki akwarelowe,które można rozmazywać  woda oraz zwykle kredki i zabralam sie do malowania


 3.Usta,nos,brwi...po kolei.. rożne kolory ,które później mocząc pędzelek w wodzie rozmyjemy ;)


4.Maluje twarzyczkę tak jak mi się podoba dodając cieni,pogrubiając rzęsy i cieniując brwi


 6,Niektóre elementy rozmazuje pędzelkiem namoczonym delikatnie w wodzie


Czasem cos moze sie rozmazac ale bez paniki...wszystko da się jeszcze naprawić w późniejszym etapie ;)


 7.A teraz coś extra...dodajemy biżuterie naszych snów ;)


ojej zapomniałam zrobić sesje kolczyka w transie rysowania....


8.oraz tatuaż...

  9.Teraz przyszła kolej na włosy...które dokończymy jutro ;)


Ciag Dalszy Nastąpi ...

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie Urszula OOAK moja Pasja

13 komentarzy:

  1. Łał! Jestem pod wrażeniem :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* dzis nie mam czasu do niej dosciasc ale w najbliższym czasie mam nadzieje zrobić z niej prawdziwe Lilla Lou bóstwo ;)

      Usuń
  2. Anonimowy10:04 AM

    Super ! Chciałabym tak umieć :) ~ MyStyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) na pewno tez potrafisz!!!

      Usuń
    2. Anonimowy1:21 PM

      Nie , nigdy tak nie będe umieć ;c

      Usuń
    3. No coś ty!!!! trzeba w siebie uwierzyć!!! nie od razu może będzie perfekt ale praktyka czyni mistrza!!! trzymam kciuki!!

      Usuń
    4. Anonimowy2:06 PM

      Dzięki , spróbuję ! :)

      Usuń
  3. Super! Czekam na kolejną część. Kolczyk jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) dopiero dziś udało mi się dokończyć i mam nadzieje ze rowniez zakończenie się spodoba :)

      Usuń
  4. Anonimowy8:28 PM

    Śliczne! Jakie to kredki? (wsensie nazwa firmy:))?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam ze późno odpisuje ale wcześniej nie zaglądałam z braku czasu. Ja maluje różnymi kredkami ale najczęściej używam PRISMACOLOR Premier. Ja mam 72 kolory i jestem ogromnie zadowolona. Używam ich rowniez do repaintu.

      Usuń
  5. Mnie bardzo zainspirowała ten tutorial jak i jego druga część :) Dziękuje

    OdpowiedzUsuń