24.02.2014

Witam :)

Hej.

Jak pewnie zauważyliście, jestem nowa na tym blogu :) 
Ktoś z Was zapewne może mnie znać ze strony top-modelki.com. Urzęduję tam pod nickiem Suzje oraz Suzume XD :) Dawniej byłam tam także Zuzką4994.
Na LillaLou mam nick suzume :)




No dobrze. Ale do rzeczy. Mam na imię Zuzia, większość osób mówi do mnie po prostu Zuza, Zuzia albo Zuzu :) Mam 13 lat, a moją pasją jest rysowanie oraz słuchanie muzyki.
To tyle o mnie.

Przejdźmy do sprawy Szkoły Rysowania.
Zupełnie nie wiedziałam co dla Was przygotować. Więc jest już pierwsza prośba do Was.. Proszę napiszcie w komentarzu co chcielibyście zobaczyć w przygotowanej przeze mnie szkółce.

To jest kilka przykładowych moich rysunków:( niestety większość Top Model, ponieważ dopiero zaczynam moją przygodę z Lilla Lou)




No więc.. To tyle :)
Teraz czekam na Wasze propozycje dotyczące Szkół, które chcielibyście tutaj zobaczyć! :D
Przepraszam, że chwilowo nie mam Wam nic do zaproponowania, ale nie chcę umieszczać szkoły z której nikt nie będzie zadowolony ;/ Więc czekam na wasze propozycje :D

6 komentarzy:

  1. Anonimowy12:14 PM

    włosy

    OdpowiedzUsuń
  2. pokaż jak rysujesz te mroczne projekty ^w^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy5:43 PM

      Dobrze :) Już dziś zabiorę się za rysowanie Szkoły Rysowania :)

      Usuń
  3. Może jakieś stroje codzienne:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy5:57 PM

      Postaram się wszystko co tylko byście chcieli ! :)

      Stroje codzienne, okej :D

      Usuń
  4. Anonimowy5:35 PM

    różne fryzury ;3

    OdpowiedzUsuń