27.02.2014

Wiosennie... :)

Witajcie  :) Dzisiaj bardzo wiosennie :)  W nowej ksiazeczce Lilla Lou Make -Up znalazłam inspiracje do nowego tutorialu :) Mam nadzieje ze Wam się spodoba :)



















 Z tej właśnie książeczki ...


wybrałam stronę...



i zabrałam się do zabawy...

Na początek  wyciągnęłam farby akwarelki...uf jak długo już nimi nie malowałam...

- najpierw włosy w brązach 


-potem domieszałam ciut czarnego żeby włosy nabrały głębi i zaczęłam kolorem cielistym malować twarz. zaznaczyłam rowniez usta i nos



-oraz oczy na kolor pierwszej wiosennej trawy



-teraz odłożyłam farbki i wzięłam się za wykańczanie mojego malunku kredkami...


usta ,oczy.... po prostu wszystko podmalowałam kredkami... domalowałam ząbki


na źrenicach namalowałam biale punkciki żeby oko wyglądało naturalnie


na koniec seledynowa kokardka

Pozdrawiam i zapraszam rowniez  na mój blog ooak moja pasja

5 komentarzy:

  1. Super! Ten turourial zainspirował mnie i też zrobię coś farbami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy8:45 AM

      Popieram! To jest niesamowite!!!! Nie wiedziałam, że tak ładnie wgl można malować!! o.o

      Usuń
    2. Ciesze się i pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Przedtem jakoś nie miałam 'zaufania' do farbek do projektów, ale po przeczytaniu tego na pewno coś wymaluję akwarelkami ;) Ładny projekt <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akwarelki są bardzo fajne :) Zachęcam :) Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń