20.02.2014

Walentynki - cz.4. ( ost. )

Hej ! Dziś dokończymy projekt Walentynkowy. Niestety nie udało mi się wstawić tutorialu przed Walentynkami, no ale mówi się trudno = ). Przechodzimy do projektu. Skończyliśmy na włosach, a więc teraz zajmiemy się ubraniem.
1. ( Projekt mamy już naszkicowany )  Obrysujmy koszulę czerwoną kredką. Pamiętajmy o zagięciach.




2. Wycieniujmy koszulę najmocniej przyciskając w pokazanych na zdjęciu pierwszym miejscach.


3. Poprawmy najciemniejsze miejsca czarną kredką.

4. Lekko pomalujmy całą powierzchnię spodenek niebieską kredką.

UWAGA!!! Mój sposób: Pomaluj spodenki robiąc pionowe ruchy ręką, dzięki czemu na spodenkach nie pozostaną kreski ukośne czy poziome a faktura będzie bardziej przypominała jeans ( czyt. dżins ). Niektóre Projektantki zapełniają powierzchnię spodni kreskami pozostawionymi przez wypisany długopis. Ja też tak robię, lecz jednak myślę, że, gdy modelka znajduje się w mniejszym szkicowniku ( Mini ) białe paski zajmują za dużą powierzchnię. Gdy rysujesz same pionowe kreski, uprzednio nie cieniując spodni, w miejscach (potem ) mało pocieniowanych powstaje podobny efekt. 

5. Wycieniujmy spodenki ( najmocniej przyciskając w miejscach pokazanych na pierwszym zdjęciu ).


6. Poprawmy cieniowanie czarną kredką, a także dorysujmy strzępienia materiału.

7. Narysujmy klamrę od paska czarnym długopisem, cienkopisem lub dobrze zaostrzoną kredką. 

8. Narysujmy sam pasek czerwonym ( lub różowym ) długopisem.

9. Wycieniujmy paski przy butach granatową kredką.
PAMIĘTAJMY !!! Każdy pasek powinniśmy pocieniować osobno.


11. Wycieniujmy koturny jasnobrązową kredką.

12. Czarnym cienkopisem ( lub długopisem ) narysujmy guziki na koszuli.

13. A także poprawmy kontury pasków przy butach.

14. Podpiszmy się...
... i projekt gotowy !

Na tych zdjęciach widać wszystkie przybory, jakich użyłam do projektu.


I efekt końcowy przy innym świetle.

Mam nadzieję, że szkoła się podobała = ) 

Zapraszam na mojego bloga >KLIK< 
Przypominam, że możecie wysyłać swoje projekty itd. na mój e-mail oliwka.m@onet.eu.
Jestem ciekawa projektów z moich szkół w waszym wykonaniu !

Jeśli macie jakieś pomysły na kolejne Szkoły Rysowania śmiało PISZCIE W KOMENTARZACH !!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz