25.02.2014

SUZIE I SZKOŁA RYSOWANIA

Cześć. Tu suzie :)

Oto pierwsza szkoła rysowania, w której skupiamy się na rysunku włosów i skóry! :)




1. Do wykonania blond włosów potrzebujemy 5 kredek. Jasnej żółtej, ciemniejszej, takiej popielatej, jasnej brązowej oraz ciemniejszej :)




Najjaśniejszą kredką lekko malujemy włosy ,,kreseczkami''.


Żółtym lekko przyciemniamy i nadajemy refleksy świetlne.


Do wykonania skóry potrzebujemy następujących kredek: Jasnej kremowej, ciemniejszej oraz różowej :)



Jasnym kremowym delikatnie malujemy twarz.


Bierzemy kremowy i nadajemy rysy twarzy tzn. nos policzki, kości policzkowe oraz szyję.


4Różowym zaznaczamy kości policzkowe oraz rumieńce. Możemy również lekko podkreślić rysy nosa.


Przechodzimy do make-up'u. 
Potrzebujemy 3 kredek: niebieskiej (lyra), oraz fioletowej i ciemno różowej (lyra).                                                                                                

Ciemno różową zataczamy miejsca na ustach gdzie muszą być ciemniejsze.
 Następnie wypełniamy resztę(.



Malujemy fioletowym powieki, pamiętając że im bliżej oka tym kolor musi być ciemniejszy! :)


Malujemy kolorem niebieskim tęczówki oka :) 
Długopisem zaznaczamy brwi, oraz robimy ,,kreski''.

                                   
KOLEJNA CZĘŚĆ SZKOŁY RYSOWANIA JUŻ NIEBAWEM! 
POZDRAWIAM!

Proszę napiszcie w komentarzu czy podobała Wam się Szkoła Rysunku i czy czegoś się z niej nauczyliście oraz co chcielibyście jeszcze zobaczyć w kolejnych szkołach :)




30 komentarzy:

  1. Anonimowy12:30 PM

    Pięknie to zrobiłaś . Ja tak świetnie rysować i malować nie umiem :| Dopiero zaczęłam projektować w moim pierwszym szkicowniku lilla lou . Napewno coś z tego się nauczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy7:09 PM

      Cieszę się bardzo! :)

      Suzje

      Usuń
  2. Rysujesz doskonale... Jednak mogłabyś lepiej tłumaczyć wszystkie te rzeczy, ponieważ mało co zrozumiałam. Dla ciebie to jest łątwe, ale dla innych nie. Musisz to dokłądniej tłumaczyć. Nie zrozumiałam ani jednego kroku oprócz kolorowania twarzy i włosów. SR nie wychodzi ci dobrze, ale ty sama dobrze rysujesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy7:08 PM

      Oki :) Rozumiem i postaram się poprawić, rozumiem, że nie każdemu przypadnie do gustu moja Sr :) Więc już planuję co mogę zrobić lepiej. Dziękuję za poświęcenie czasu na komentarz, ponieważ już wiem co mogę zrobić lepiej :d

      pozdrawiam,
      Suzje :*

      Usuń
    2. Nie rozumiem. Wszystko jest dobrze. Zrozumiałe... i piękne

      Usuń
  3. Cudowna szkoła rysowania:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nmzc;* PS. Chczem dedycka na Top model :d Mg prosić :C

    Trinki plosi:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mairim505 z top-model. Twa walnieta na zawsze xD

      Usuń
    2. Anonimowy10:11 AM

      Oki :) Zrobię dla Cb dedyka, żaden problem! :)

      Usuń
  5. Anonimowy7:40 PM

    Lepsza od tej Dampirki1310!Ma 16 lat ,a rysuje lilla lou....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy10:12 AM

      Nie uważam, żebym była lepsza od dampirki ;/
      Ona jest starsza i nie rozumiem dlaczego przeszkadza Ci , że rysuje w wieku 16 lat. To jej pasja, problem? :o

      Pozdrawiam,
      Suzie

      Usuń
    2. Dokładnie - liczy się PASJA! Dzisiaj Lilla Lou, a jutro wielkie, własne projekty. :) Pragniemy zauważyć, że nasze projektantki nie tworzą tylko dla siebie, ale są inspiracją dla innych młodszych dziewczyn. Dzięki Dampirce i innym redaktorkom - wiele mlodych projektantek może poznać tajniki rysowania. :)

      Usuń
    3. Anonimowy12:56 PM

      Zgadzam się! :)
      Dzięki Dampirce bardzo dużo osób znalazło swój własny styl oraz nauczyło się lepiej rysować i że tak powiem ,,dopełnić'' swój styl rysowania! :<
      Nie rozumiem dlaczego Ci ,,anonimowy'' to, że Dampirka w wieku 16 lat rysuje Lilla Lou. Po prostu to jej pasja oraz to co kocha :)

      Pozdrawiam,
      Suzje

      Usuń
    4. Anonimowy8:17 PM

      Jeżeli ktoś ma pasję i chce ją realizować to nie patrzy na wiek tylko to robi,kto wie czy kiedyś dampirka nie bedzie sławną projektantką mody.I moim zdaniem to ile ma lat nie przeszkadza w dalszej realizacji pasji,ja się nią inspiruję że już rzeczywiście jest trochę starsza ale dalej maluje i ma talent więc nie widze przeszkód aby nie korzystała z niego.
      P.S.Bardzo fajna sr,pewnie skorzystam bo włosy koloru blond nie wychodzą mi za dobrze :/
      Pozdrawiam Jabłuszkooo :*

      Usuń
  6. Anonimowy3:12 PM

    A jakich kredek używasz?Lyra?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy4:14 PM

      Do tej sr użyłam kredek do włosów Lyra, do twarzy Progresso Aquarell 48 sztuk oraz kilka kredek progresso zwykłych (oczy) ;)

      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Anonimowy11:15 AM

      Dzięki :))))

      Usuń
  7. Anonimowy3:14 PM

    Mnie to główno obchodzi...wsadzcie te swoje komentarze w d...!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy4:15 PM

      Prosze nie spamuj pod szkołą rysowania ! :)
      Mnie także nic nie obchodzi to co tutaj piszesz. Każdy ma swoje zdanie. Ważne żeby nikogo nie obrażać! Proszę nie pisz już tu więcej!!!
      Pozdrawiam
      Suzje

      Usuń
  8. Anonimowy3:19 PM

    One mają racje!Tak nie można o niej moówić!!!
    MARCELINA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy4:15 PM

      Zgadzam się!!! :)

      Pozdrawiam!
      Suzje

      Usuń
  9. Piękna praca :D Ile masz lat???

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy1:23 PM

    Ja jestem Suzieeee.....MUAAA!MAM NIE TAK DUZO LAT TYLKO 1233LAT.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy4:20 PM

      Fascynujące.
      To nie ja pisałam, drogie projektantki! :)

      Pozdrawiam,
      Suzje

      Usuń
  11. Anonimowy6:55 PM

    Suzi rysujesz ładnie i wogl ale mi bardziej podobają się prade dampirki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy3:30 PM

      No bo dampirka jest starsza? :)
      Pzdr

      Usuń
  12. Ja mam 10 lat i może kiedyś choć troszkę do Ciebie dorównam może..... c:

    OdpowiedzUsuń
  13. Hejoo ja mam 13 lat i ja tak nie rysuje chociaz uwazam ze nie najgorzej zrob dla mnie dedykacje jakis stroj i wlasnie mam problem z tymi włosami jak je ładnie odcielic i jak pomalować chyba wiesz o co chodzi
    A tak to sliczna praca

    OdpowiedzUsuń